Jump to content
Fiestaclub.nl
Dee82

Fiesta MK7 - 2din

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Het is hier allemaal al vele keren voorbij gekomen en waarschijnlijk is mijn topic de zoveelste... Ik heb echter een vraagje over het inbouwen van dubbel din in een Fiesta MK7.

Ik heb de radio met 6 knoppen en ik vind deze gewoon verschrikkelijk, daarom dus de keuze voor een dubbel din radio. Echter... die inbouwframes zijn stuk voor stuk spuuglelijk. Het originele schermpje met daarop de tijd staat er dan echt als een blok bovenop.

Nu heb ik een andere optie gevonden, echter verdwijnt dan het originele display. Mij maakt het niet uit, aangezien deze toch alleen nog maar de tijd weergeeft. 
Ik vraag me alleen af of ik deze display gewoon kan laten vervallen?

Ik vind het frame op de foto namelijk wel best netjes (als het zilver gespoten is).

IMG_5162.jpg

Eindelijk eens een dubbeldin oplossing die niet zo spuuglelijk is als de meeste op de markt.  Dat ribbeltje maakt het verschil.

Best wel netjes. Zou hem alleen niet zilver spuiten, in het zwart valt ie best mee. Zilver trekt alleen maar meer de aandacht.

Is dit een kit met radio reeds in? Ik weet dat er sommige Android systemen zijn die ook het originele display kunnen weergeven (ongeveer).

Ik vermoed dat het originele scherm "in het dashboard" verdwijnt,  onder de nieuwe kap. 

Het bovenste gedeelte is zotezien afkomstig van een fiesta ambiente. Deze is gewoon los te bestellen bij de dealer.

volgens mij behouden sommige kits de display omdat je sommige instellingen van de auto dan niet meer kan wijzigen zoals het inklappen van de spiegels.