Jump to content

open uitlaat 1.0 ecoboost (PRIJS AANGEPAST)

Recommended Posts

Hallo.

Door de verkoop van de fiesta verkoop ik een compleet open uitlaat voor een fiesta 1.0 ecoboost 100/125 en 140 pk voor de 3 deurs.

De downpipe is zonder kat en is van het merk milltek.

De catback is van mongoose en er zit een tussendemper tussen. Mocht je willen dan heb ik het stuk erbij wat er tussen zat voor een harder geluid.
Helaas vond mijn vriendin hem te hard en daarom hebben we er een magnaflow tussendemper onder gezet.

Ik heb beide nieuw gekocht en het heeft er een half jaar onder gezeten.

Vaste prijs voor complete uitlaat 500 euro

losse catback vaste prijs 375 euro

losse downpipe miltek vast prijs 175 euro

Voor serieuze interesse graag telefonisch contact. 0643859223

ps tevens ook een k&n paneelfilter liggen 20 euro vaste prijs die wel eerst moet worden schoongemaakt is voor dezelfde auto als de uitlaat.

Groeten oscar

uitlaat.jpg

5 hours ago, ozzy11 said:

De downpipe is zonder kat en is van het merk milltek

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit een mongoose cat-back in Non-resonated op de 1.0 gehoord, heb je daar toevallig een voorbeeld van?

Nee heb helaas geen filmpje. 

Het klinkt wel lekker hoor maarja verwacht geen hemi V8 van een 1.0 3 cilinder. 

Ik heb toen bewust voor de mongoose gekozen omdat deze zwaarder klinkt dan de milltek catback. En ik heb de downpipe van milltek gekozen omdat deze altijd een perfect pasvorm hebben. 

De uitlaat klinkt gewoon zwaar en hard en er zit een mooie brom in. Geen snerpe geluiden ofzo 

beste Henk,
Doe een bod wat het jou waard is dan zullen we zien of we er samen aan uit komen.

Ik heb de uitlaat niet meer gepoetst dus er mag misschien wel iets van de prijs af.

Ik hoor het wel, het liefst contact via telefoon 0643859223

Groeten oscar

• 4 weeks later...

Als Ozzy11 niet verhuisd is de afgelopen jaren en de uitlaat thuis heeft liggen; geertruidenberg.

Geen idee hoevaak Ozzy hier op het forum komt, maar als je hem eventueel even een PM stuurt dan krijgt hij ook een email thuis.

• Create New...