Jump to content

Mike's Mk7 Sport

Mike431
 Share

Recommended Posts

• Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

17 hours ago, Dannytje555 said:

ik wou die mistlampen ook!, helaas uitverkocht!, dus nam genoegen met die van cargoods, is een led halo, en gaan aan als ik m'n stadslichten aanzet(dus ook als ik m'n auto unlock)

Mijne zijn inderdaad ook zo aangesloten dat ze branden met stadslicht / bij het openen van de auto. Erg tevreden mee.

Een gewone witte ring is natuurlijk ook altijd mooi!:)

17 hours ago, BlackFocus said:

Nette mooie wagen ??

Dankjewel!

• 5 weeks later...

Zijn we weeer :-)

Nieuwe ventieldopjes hahaha

IMG_4029.jpg

Dit weekend ook het blok schoongemaakt, een carterontluchtingsfilter geplaatst & de open lucht filter schoongemaakt met de K&N Cleaning kit. Hij is nu helemaal klaar voor de 1800 km naar salou volgende maand!

Voor:

IMG_4021.jpg

Na:

IMG_4069.jpg

On 14-11-2016 at 09:28, Mike431 said:

van t weekend ff klein antennetje geplaatst

IMG_0168_1.jpg

ben er nog niet over eens of ik hem mooi vind, misschien dat ik nog een andere bestel

Strakke wagen!

zag dat je een korte antenne had geplaatst die netjes aansluit...

Waar en welke heb je besteld. Laatst bij de forddealer geweest maar degene die ze daar toen hadden voor me sloot niet mooi aan(was aan de onderkant te dik...)

29 minutes ago, Marijn87 said:

Strakke wagen!

zag dat je een korte antenne had geplaatst die netjes aansluit...

Waar en welke heb je besteld. Laatst bij de forddealer geweest maar degene die ze daar toen hadden voor me sloot niet mooi aan(was aan de onderkant te dik...)

dankjewel!

Deze antenne raad ik sterk af:

1. Bereik is vele malen slechter (Heb ik gemerkt omdat ik voor me werk weleens nederland door moet)

2. Het hoogglans zwarte gedeelte is ondertussen verkleurd naar brons :?

3. Het onderste gedeelte is ook iets dikker als de poot (Alleen valt het niet zo veel op)

Ik denk er zelf aan om voor het beste bereik er toch 1tje bij de ford dealer te halen..  Mijne kwam van Alie Express

10 hours ago, Dwerg85 said:

Lekker bezig geweest Mikey!! :D

Thanks nata:grin:

On 6/19/2017 at 13:01, Mike431 said:

Dit weekend ook het blok schoongemaakt, een carterontluchtingsfilter geplaatst & de open lucht filter schoongemaakt met de K&N Cleaning kit. Hij is nu helemaal klaar voor de 1800 km naar salou volgende maand!

Nooit gedacht om een bijberoep te doen? Want dat heb je netjes (duh!) gedaan   :duim:

Tip: smeer het schroefdraad van je aluminium ventieldoppen in met een goede lik vasaline. 

Alu gaat werken / oxideren en zo voorkom je dat ze vast gaan zitten .

10 hours ago, Nor said:

Tip: smeer het schroefdraad van je aluminium ventieldoppen in met een goede lik vasaline. 

Alu gaat werken / oxideren en zo voorkom je dat ze vast gaan zitten .

Thanks voor de tip! dat heb ik inderdaad gedaan toen ik ze erop zette.

15 hours ago, schuifelhoofd said:

Nooit gedacht om een bijberoep te doen? Want dat heb je netjes (duh!) gedaan   :duim:

Thanks :grin:, haha ik ben als ITer al blij dat ik af en toe een beetje vrije tijd heb :wink:

Zaterdag ochtend bij Unlimited Tuning in Amersfoort geweest.

Heel raar verhaal, auto uitgelezen.. Bleek in 2012 al gechipt te zijn door Unlimited. Voor zover ik wist is de vorige eigenaar 70+ dus het was even schrikken haha:grin:.

Naja toch even een kleine tweak omdat ik wat aanpassingen had.. (ST uitlaat vanaf cat & open luchtfilter) <- dit maakt hem al 'Metal'-waardig.

Standaard:  120 pk / 152 Nm

Unlimited bied aan:  132 pk / 173 Nm

Uiteindelijk uitgekomen op:  140 pk  / 168 Nm      <-  op zich wel tevreden (Jammer van het beetje koppel wat tegen viel).

Foto's :

IMG_4557.jpg

IMG_4565.jpg

IMG_4580.jpg

IMG_4569.jpg

Share

• Create New...