Jump to content

Mike's Mk7 Sport

Mike431
 Share

Recommended Posts

14 hours ago, White Fiesta Metal said:

Mag vragen wat je precies bedoeld met een wereld van verschil? Ik heb ook wel interesse om deze kit te plaatsen, hoop vooral dat het zenuwachtige in het gaspedaal ermee verdwijnt. En dan bedoel ik bij het voorzichtig loslaten van gas wil de auto een beetje stoten zeg maar. Verder neem ik aan dat de beleving van het geluid een hoop verandering doet vermoeden! :D

Hmm dat  'stotende' gevoel herken ik sowieso niet bij mijn auto, ook voordat ik de 57i had niet. Dus hier kan ik geen antwoord op geven :P

Wereld van verschil:

- Het gevoel (Vooral idd door het geluid)

- Ik heb het gevoel dat hij in de hogere versnellingen sneller oppakt (ook op lage toeren) bijv. dat je het gasgeven in ze 4 echt voelt als je maar 70 rijd. i.p.v. dat soortvan ingehouden gevoel

• Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 26-10-2016 at 17:43, BlackFocus said:

Ziet er weer netjes ?

Thanks?

On 26-10-2016 at 19:16, Dwerg85 said:

Lookin Gooooood :)

Thanks?

On 26-10-2016 at 23:11, Jelle_10 said:

Kijk wagen weer netjes strak in de lak.

Dat breekt zo lekker de week. :)

Thanks??

On 26-10-2016 at 23:14, Marcusso said:

Mooi resultaat, bandjes ook netjes in de dressing. Welke wax heb je gebruikt?

Thanks!

ik heb de volgende producten gebruikt:

No Touch WET 'N PROTECT
Poorboy's World Black Hole
Mothers CaliforniaGold Micro-Polishing Glaze
Mothers CaliforniaGold Pure Brazilian Carnauba Wax

monello velgenreiniger

On 28-10-2016 at 17:25, Rickwick said:

Zo die ziet er weer uit om door een ringetje te halen!!! Mooi werk!

Thanks!?

• 2 weeks later...
1 hour ago, Flanker said:

Hoe is de ontvangst?

dikke prima, merk geen verschil met de originele antenne. Moet zeggen dat ik op sommige zenders sowieso kut ontvangst heb in ons dorp (Stadje)..

SLAM wil nog weleens storen..

1 hour ago, Michelvh said:

Ik ken het gevoel haha, de mijne is al bijna 3 maanden niet meer gewassen. Elke keer als ik het wil doen is het slecht weer

Pff precies, heb eigenlijk alleen s'avonds tijd of op zaterdag, en elke keer is het k*t weer.

Zie weleens mensen die der auto staan te wassen terwijl het regent.. Heeft lekker veel zin

5 hours ago, Mike431 said:

Pff precies, heb eigenlijk alleen s'avonds tijd of op zaterdag, en elke keer is het k*t weer.

Zie weleens mensen die der auto staan te wassen terwijl het regent.. Heeft lekker veel zin

Ben al een tijdje op zoek naar een kleine garage/loods waar ik mijn poets werkzaamheden kan uitoefenen, maar helaas zijn die te duur 

5 hours ago, Mike431 said:

Hahaha ik was mijn auto vaak in de regen en als klaar ben staat hij weer in de garage en de volgende dag is hij streeploos opgedroogd Deed dit met een zwarte auto en zag er altijd top uit 

3 hours ago, BlackFocus said:

Hahaha ik was mijn auto vaak in de regen en als klaar ben staat hij weer in de garage en de volgende dag is hij streeploos opgedroogd Deed dit met een zwarte auto en zag er altijd top uit 

Haha ja ik heb geen garage waar ik hem in kan zette

4 hours ago, Michelvh said:

Ben al een tijdje op zoek naar een kleine garage/loods waar ik mijn poets werkzaamheden kan uitoefenen, maar helaas zijn die te duur 

Jaa inderdaad, ik heb ook zitten kijken maar is niet te doen. Ik ga pas een garage nemen als ik een leuke oldtimer erbij heb..

3 hours ago, BlackFocus said:

Haha ik heb helaas geen garage waar ik hem in kan zetten dus schoonmaken met regen heeft weinig zin

• 2 weeks later...
1 hour ago, Rickwick said:

Ziet er goed uit Mike. Rij zelf op stalen velgen in de winter, maar dit is natuurlijk een stuk mooier! We zien de foto wel verschijnen.

Juah had deze velgen nog van mijn ST150. Hoop dat alles goed past.

Jullie zien t idd wel verschijnen :-)

Share

• Create New...