NightFlash Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 Men buitenkant is bijna af op een paar duizend euro na En zou ik met de binnenkant willen begingen.Het enige probleem is dat ik niet weet waar te begingen. En hoe je het moet doen, buitenkant was nog vrij easy.Alvast bedankt!Kevin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 Men buitenkant is bijna af op een paar duizend euro na En zou ik met de binnenkant willen begingen.Het enige probleem is dat ik niet weet waar te begingen. En hoe je het moet doen, buitenkant was nog vrij easy.Alvast bedankt!Kevin- Kuipstoelen- Vierpuntsgordels- Neon in interieur- Dikke ICE installatie- Rolkooi- Lederen bekleding- Sportstuurtje- Aluminium onderdelen- Traanplaat matten- Pookknop- Handremgreep- Hoofdsteunen met monitors- enzo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 Alee, nog een paar duizend euro dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted June 17, 2004 Author Report Share Posted June 17, 2004 dan ga ik voor een leder interieur (rood denk ik) met schermpje aan het dak dat kan uitklappen rode fatsoenlijke zettelkes. Neon is er al. en dat beetje chrome spuiten van vijsjes of zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta2000 Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 Men buitenkant is bijna af op een paar duizend euro na Je zei toch bijna af... waar moet die paar duizend euro dan nog in gaan zitten??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted June 20, 2004 Author Report Share Posted June 20, 2004 Men buitenkant is bijna af op een paar duizend euro na Je zei toch bijna af... waar moet die paar duizend euro dan nog in gaan zitten??? achterbumper (stoffler) en 2 pijpekes. Raampkes verduisteren. Normaal gezien word deze maand de wet over verduisteren herzien. En dan als ik aan die lexus lichten geraak dat ook nog. Kwil ook nog iets doen met voorbumper kweet alleen nog niet wat, hij kan mooier, ben ik zeker van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted August 4, 2004 Report Share Posted August 4, 2004 wat ik zelf heel mooi vind (in comb. met neon) zijn alu. traanplaat matten. Deze heb ik zelf gemaakt, scheelt weer ff een berg euries...koop bij de metaalboer een plaat alum. van ongeveer 1 m2. trek je matten over met een stift, decopeerzaag (schrijf je dat zo?) erlang en vijlen en scheuren...neon er boven hangen..... voor en achter natuurlijk, schakelaar er tussen en klaar....Bij mij zeker heel mooi geworden.. Suc-6Miquel Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted August 4, 2004 Report Share Posted August 4, 2004 Bij mij zeker heel mooi geworden..Pictures please! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted August 4, 2004 Author Report Share Posted August 4, 2004 vind persoonlijk een traanplaat niet mooi Het geeft niet de look die ikzelf wil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 achterbumper (stoffler) en 2 pijpekes. welja, pleur die MS-design achterbumper die je hebt er maar weer af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted August 5, 2004 Author Report Share Posted August 5, 2004 achterbumper (stoffler) en 2 pijpekes. welja, pleur die MS-design achterbumper die je hebt er maar weer af. ben ik ook van plan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 Ik zou de hele boel met mooi creme leer laten overtrekken. incl de doorcards en dashboard. Misschien met een mooie licht blauwe kleur (zoals je buitenkant)Verder als er geld is nog een leuk schermpje...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 achterbumper (stoffler) en 2 pijpekes. welja, pleur die MS-design achterbumper die je hebt er maar weer af. ben ik ook van plan Als je hem kwijt gaat worden, dan denk even aan mij ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts