Jump to content

Even voorstellen

Bekaje
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben Bob en ben 19 jaar. Sinds een halfjaar nu trotse eigenaar van een Fiesta Black edition! Ik woon in de buurt van Rotterdam. 

Ik heb me hierop aangemeld om wat meer te weten te komen over het tunen van m'n Fiesta, had al wat gelezen hier over chip tunen en het vervangen van het luchtfilter. 

Ik heb bij aanschaf van de auto het uitlaatsysteem vervangen door een nieuw systeem en misschien binnekort laten chip-tunen en/of luchtfilter vervangen. 

Hier nog een paar foto's. 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

2 minutes ago, Thieske said:

Ziet er al goed uit met die uitlaat, klinkt het beetje lekker? Welkom trouwens

Bedankt! komt een lekker fel geluid uit niet te overdreven maar toch dat je het lekker hoort brullen als je het gas in trapt. :) 

Welkom bij de club! 

Voor een goede tuning kun je bij Unlimited Tuning terecht die jongens weten echt waar ze mee bezig zijn en nemen er echt de tijd voor totdat jij tevreden bent. 

Ik ben er ook geweest met mijn auto en de die trekt nu al vanaf een kleine 1500rpm als een malle en gaat gewoon door tot bijna 250 km/u.

13 hours ago, Michel41 said:

Welkom bij de club! 

Voor een goede tuning kun je bij Unlimited Tuning terecht die jongens weten echt waar ze mee bezig zijn en nemen er echt de tijd voor totdat jij tevreden bent. 

Ik ben er ook geweest met mijn auto en de die trekt nu al vanaf een kleine 1500rpm als een malle en gaat gewoon door tot bijna 250 km/u.

Bedankt! Unlimited tuning heb ik al vaker voorbij zien komen en ook veel goede feedback ervan gelezen. Welke software heb jij dan gekozen? Ik zit zelf te denken aan x-treme is dat aan te raden?