Jump to content

Nieuw hier

Collin_
 Share

Recommended Posts

• 9 years later...

Na 11jr. de 2011 Titanium X-Pack gereden te hebben, een nieuwere gekocht.

Een STline met 140pk, Ruby Red uit 2019 met alle opties denkbaar. (stuur-, voorruit-, stoel-, ruitensproeier- én spiegelverwarming)  
18" wielenset. 
Een zwarte hemel is apart, maar wel erg gaaf.

incl. nieuwe distri etc. etc.

Nu maar eerst leren hoe e.e.a. werkt 

1.jpg

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 21-12-2025 at 14:03, Nielsicq said:

Mooie wagen! En een drie-deurs dat zie je niet vaak!

Tnx. Expliciet op een 3dr gezocht. 

Wel een paar st line versies tegen gekomen, maar of zware import met schade. Of niet de juiste specs. En ineens, eigenlijk uit het niets deze tegen gekomen met alle juiste specs (140pk) qua uitvoering, privacy glass etc. etc. 

On 22-12-2025 at 20:52, Snorrie said:

Mooi! welkom terug!

Tnx.

De volgende mod is de cruise control. Deze heeft een limiter  waardoor je je voet continue op het pedaal moet houden.

Laat dit aftermarket inbouwen zodat je je voeten vrij hebt, net als de vorige uit 2011.  

On 27-7-2016 at 08:35, MJB said:

Fijn dat ie goed bevalt! Dat zijn wel goede cijfers inderdaad, mooi verbruik, dat lukt bij mij niet :fluiten: {st}

Dat verbruik lukt mij inmiddels ook niet meer  door de loden rechter voet die het hele lichaam laat kicken dat je weer vermogen onder je kont hebt. (een turbo die erin komt..  blijft kicken) Gem. verbruik staat nu op 12.

Nog niet gekeken in welke stand dit staat of dat ik het een reset heb gegeven na aanschaf. Maar nog altijd genoeg om te leren...

Laatste keer was een Megane Coupe 2.0 6v Williams versie met dubbele Webers. 1x op de Duitse autobahn zonder restricties en de 1e afslag terug naar Oldenzaal. Bij De Lutte was de volle tank zo goed als leeg en begon al te piepen. Heb het vermoeden dat deze Fiesta hetzelfde zal gaan doen (LOL) 

Nog niet gedaan met deze, maar als het weer warmer wordt: ga ik zeker nog een keer doen. Zien hoe hard de Fiesta gaat t.o.v. eerdere auto's

On 11-1-2026 at 23:31, Collin_ said:

Tnx.

De volgende mod is de cruise control. Deze heeft een limiter  waardoor je je voet continue op het pedaal moet houden.

Laat dit aftermarket inbouwen zodat je je voeten vrij hebt, net als de vorige uit 2011.  

Laat je het wel monteren met de originele cruise control schakelaar?

dit is namelijk gewoon mogelijk.

On 14-1-2026 at 16:17, Nielsicq said:

Laat je het wel monteren met de originele cruise control schakelaar?

dit is namelijk gewoon mogelijk.

Laat het doen door Denzell van https://www.ed-customs.nl/ 

Dus dat zit wel goed ;)

Is wel 2u rijden vanuit Oldenzaal, maar is het meer dan waard.

• 2 weeks later...
On 15-1-2026 at 23:24, Collin_ said:

Laat het doen door Denzell van https://www.ed-customs.nl/ 

Dus dat zit wel goed ;)

Is wel 2u rijden vanuit Oldenzaal, maar is het meer dan waard.

De CC laten installeren door Denzell. Origineel Ford, en het werkt super!!   

Qua verbruik: valt het me reuze mee. Een volle tank heen en terug van Oldenzaal naar Gorinchem (of Gorkum...wtf?) en weer terug. Heb dan 60-65% over. Gelijk met m'n vorige Fiesta vanuit Oldenzaal naar Arcen en weer terug.

De 6e versnelling werkt dan wel mee denk ik qua verbruik als je op de autobaan rijdt. Regionaal, overbodig.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...