NeverDespair Posted June 19, 2016 Report Share Posted June 19, 2016 Kent iemand uit het bestuur onderstaand bericht al? Ford Fan Day Geacht bestuur, Op zondag 4 september organiseert Ford Nederland een speciale dag voor alle Ford clubs en voor iedereen die het merk Ford een warm hart toedraagt. We hebben dit jaar een heel bijzondere locatie en daarnaast een aantal bijzondere thema's. De leden van uw club zijn op 4 september van harte welkom op het terrein van het Nationaal Militair Museum in Soesterberg. Het militair museum, waar overigens ook een aantal historische militaire Ford voertuigen te zien zijn, heeft een grote betonplaat voor het pand waar we een fors aantal Fords op kwijt kunnen. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten; tijdens de Ford Fan Day zal er speciale aandacht zijn voor het veertig jarig jubileum van de Ford Fiesta. Daarnaast zijn we verheugd te melden dat we hoogstwaarschijnlijk een Ford GT naar Nederland kunnen halen om aan de liefhebbers te tonen. Daarnaast zal ons nieuwste paradepaard, de Ford Edge, uiteraard niet ontbreken. Graag willen wij u vragen om 4 september alvast in de agenda te zetten. Deelname aan de Ford Fan Day en de toegang op het buitenterrein van het Nationaal Militair Museum zijn gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Zoals ik je per PM al schreef waren wij hier niet van op de hoogte. We gaan er wel even achteraan. Telefonisch kwamen we bij Ford NL niet veel verder, maar ik ga nu even wat oude contacten daar mailen want ik heb verder geen idee bij wie we moeten aanmelden. We zijn hier als bestuur ook niet van op de hoogte gebracht, terwijl dit voorheen bij die Ford dag in Hillegom wel gebeurde. Maar ik ga er vanuit dat we gewoon welkom zijn, dus noteer de datum maar alvast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts