Jump to content

dashboard en radio gaan aan en uit in type fiesta 2007

Recommended Posts

Het dashboard en de radio vallen zomaar weg, auto rijdt wel verder. Dacht eerst dat de radio geen ontvangst had, maar het dashboard verdwijnt ook. Dit ging zo een tijdje door, aan/uit. En even later deed ie het weer nadat ik gestopt had en de motor uit had gezet. Type 2007, 1.3. Is dit een zekering?

F44 (3A / violet) is de zekering die in aanmerking komt omdat die de functies instrumentenpaneel, radio, navigatie en DVD voedt. Vermoedelijk heeft die een contactprobleem in het voetje. Even eruit/erin een paar keer en dan is het vermoedelijk opgelost.

• 4 months later...
On 26-5-2016 at 19:31, allesklusser said:

F44 (3A / violet) is de zekering die in aanmerking komt omdat die de functies instrumentenpaneel, radio, navigatie en DVD voedt. Vermoedelijk heeft die een contactprobleem in het voetje. Even eruit/erin een paar keer en dan is het vermoedelijk opgelost.

Ik heb ook hetzelfde probleem. De tellersunit al vervangen.Bij mij doet echter ook de airco het niet meer en de kachel blaast hete lucht. 

Echter zekering F44 kan ik niet vinden?

Ford Fiesta bwjr 1999 4 deurs

3 hours ago, citroelfra said:

Ik heb ook hetzelfde probleem. De tellersunit al vervangen.Bij mij doet echter ook de airco het niet meer en de kachel blaast hete lucht. 

Echter zekering F44 kan ik niet vinden?

Ford Fiesta bwjr 1999 4 deurs

Hallo Frank.

Jij hebt een MK4 en die is totaal anders.

Maak even een nieuw topic aan anders wordt het zo verwarrend denk ik. Kan je wel verder helpen hiermee.

Zie het wel verschijnen.

2 hours ago, allesklusser said:

Hallo Frank.

Jij hebt een MK4 en die is totaal anders.

Maak even een nieuw topic aan anders wordt het zo verwarrend denk ik. Kan je wel verder helpen hiermee.

Zie het wel verschijnen.

Is het niet een mk5 1999-2002 Is mk5 2002-2006 mk6 2006-2008 mk6.5

Share

• Create New...