Maomanna Posted May 25, 2016 Report Share Posted May 25, 2016 Vandaag een nadeel van de fiesta mk7.5 gevonden. De hoofdsteunen van de voorstoelen. Deze staan sowieso al redelijk naar voren en als de stoel maximaal omlaag ligt, staan ze omhoog. De vorm is geen probleem als ze verwijderbaar zouden zijn, maar dat zijn ze niet. Ondanks dat ik een trekhaak heb, heb ik nog wel eens spullen die ik mee wil nemen waarbij ik de hele ruimte nodig heb, maar nu dus niet kan meenemen vanwege t bovenstaande. De vraag is dus: kan ik de hoofdsteunen verwijderen? Zo niet, kan ik dan een versie monteren waarbij dit wel kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannygtt Posted May 25, 2016 Report Share Posted May 25, 2016 Nee,dit is niet verwijderbaar ivm de veiligheid.. Tenminste dat heb ik ooit ergens gelezen,kan helaas de link niet vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted May 25, 2016 Report Share Posted May 25, 2016 De voor hoofdsteunen kunnen er wel af aan de andere kan van de steun links zit een zichtbare knop en rechts zit er ook een alleen zit die gelijk als je die indrukt kan de steun er af Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted May 26, 2016 Report Share Posted May 26, 2016 hoofdsteunen kan je er gewoon vanaf halen geen probleem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maomanna Posted May 27, 2016 Author Report Share Posted May 27, 2016 Inderdaad. Had het kleine knopje al gevonden maar met de handen lukt t niet. Je moet de autosleutel gebruiken om het goed in te drukken. Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted May 27, 2016 Report Share Posted May 27, 2016 De hoofdsteunen zijn inderdaad makkelijk te verwijderen. Je zou ook kunnen overwegen op de hoofdsteunen van een B-max te plaatsen. Deze zijn in diepte te verstellen. Voor zover ik weet passen deze 1:1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts