Jump to content
Fiestaclub.nl
Dee82

Dee's MK7 Sport

Recommended Posts

Toch maar een projecttopic aangemaakt, vond ik net iets beter dan foto's te posten in mijn voorsteltopic.

Toen ik de auto kocht, had ik me voorgenomen niets of niet veel te gaan doen aan deze auto, maar ondertussen begint het bloed toch te kruipen waar het niet gaan kan.

Auto bij aankoop:
720.jpg
720.jpg

Vrij snel al de sideskirts gemonteerd, want ik vond dit maar een kale bedoeling:
720.jpg

De verlichting van de Fiesta was toch wel een behoorlijk minpunt, dus Xenon erin gezet:
720.jpg
720.jpg
720.jpg
720.jpg

Op dat moment vond ik het eigenlijk wel prima, totdat ik via internet een S-logo tegenkwam. Ik vond dit een kleine, maar leuke toevoeging:
720.jpg
720.jpg
720.jpg
720.jpg

Ik dacht nu toch echt klaar te zijn... Rijden en voor de rest helemaal niets meer... Totdat mijn oog viel op de ST velgen. Deze moest ik hebben.
Gisteren was het dan eindelijk zover:
720.jpg
720.jpg
720.jpg
720.jpg
720.jpg
720.jpg

Ik heb nog een aantal dingen op het verlanglijstje staan:
- Verlagen
- Audio aanpakken
- Miltek uitlaatsysteem
- Chippen

Heeeerlijke auto!

Zelf ook met een Sport 3,5 jaar rondgereden (met alle opties), en ook in het wit.

Waarom zijn je parkeersensoren zwart? Bij mij waren ze al wit af fabriek, en toch paar maanden ouder

dan die van jou, dus ff bijspuiten..........

Lekker autootje, en de ST velgen staan 'm goed!!!!

On 25-5-2016 at 02:07, Caesar said:

Heeeerlijke auto!

Zelf ook met een Sport 3,5 jaar rondgereden (met alle opties), en ook in het wit.

Waarom zijn je parkeersensoren zwart? Bij mij waren ze al wit af fabriek, en toch paar maanden ouder

dan die van jou, dus ff bijspuiten..........

Lekker autootje, en de ST velgen staan 'm goed!!!!

Ik vermoedt dat deze in het verleden een keer kapot gegaan zijn, zelf wil ik ze wel nog een keer zit laten spuiten...

Afgelopen weekend weer een kleine update gedaan. 
Door het in- en uitstappen had ik wat krasjes op de dorpel zitten. Dit zag er absoluut niet uit, dus op zoek gegaan na een mooie oplossing.

Via Marktplaats een set instaplijsten op de kop kunnen tikken, dus deze maar direct erin gezet.

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

Op korte termijn zullen nog een paar van dit soort kleine updates volgen, maar eerst even wachten totdat alle bestellingen binnen zijn...

Strakke auto! Mag ik vragen hoe je de instaplijsten moet monteren? Is dat met kit o.i.d.? Want dan zie ik er liever vanaf.

Hier hoef je geen kit voor te gebruiken, er zit op de instaplijsten dubbelzijdige tape. Werkt perfect!