Autobedrijf Mebu Posted May 23, 2016 Report Share Posted May 23, 2016 Het was qua weer geen geweldige dag voor een mooie puzzelrit en barbecue, maar desondanks hebben wij zeer genoten van deze gezellige dag met de Fiestaclub. Liefst 27 auto’s hebben deelgenomen aan de rit die dit maal richting het Westland liep. Nootdorp -> Pijnacker -> Oude Leede -> Rotterdam -> Delft -> Den Hoorn -> Schipluiden -> Naaldwijk -> Honselersdijk -> Kwintsheul -> Rijswijk -> Den Haag -> Nootdorp Volg de mooie wegen door deze plaatsen en het zorgt voor een mooie route door een een groen landschap van Zuid-Holland. Namens ons rest natuurlijk nog een speciaal bedankje aan Niels & Gerjan die dit vanuit de Fiestaclub.nl mogelijk hebben gemaakt, daarnaast Cor voor de vele (290!!) mooie foto’s die door jou gemaakt zijn vandaag. Bekijk al onze foto's op onze website: www.autosportmebu.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle_10 Posted May 23, 2016 Report Share Posted May 23, 2016 Was een mooi, gezellig en goed georganiseerd dagje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted May 23, 2016 Report Share Posted May 23, 2016 , mooie foto's en een zeer goede indruk van de rit en bbq dag !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted May 24, 2016 Report Share Posted May 24, 2016 Had per abuis op het hoofdtopic gereageerd, maar zoals ik zei, een zeer geslaagde dag en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted May 24, 2016 Report Share Posted May 24, 2016 18 hours ago, Autobedrijf Mebu said: Het was qua weer geen geweldige dag voor een mooie puzzelrit en barbecue, maar desondanks hebben wij zeer genoten van deze gezellige dag met de Fiestaclub. Liefst 27 auto’s hebben deelgenomen aan de rit die dit maal richting het Westland liep. Nootdorp -> Pijnacker -> Oude Leede -> Rotterdam -> Delft -> Den Hoorn -> Schipluiden -> Naaldwijk -> Honselersdijk -> Kwintsheul -> Rijswijk -> Den Haag -> Nootdorp Volg de mooie wegen door deze plaatsen en het zorgt voor een mooie route door een een groen landschap van Zuid-Holland. Namens ons rest natuurlijk nog een speciaal bedankje aan Niels & Gerjan die dit vanuit de Fiestaclub.nl mogelijk hebben gemaakt, daarnaast Cor voor de vele (290!!) mooie foto’s die door jou gemaakt zijn vandaag. Bekijk al onze foto's op onze website: www.autosportmebu.nl Na Kwintsheul moet je toch echt door mijn geboorte en woonplaats Wateringen richting Rijswijk. Maar nogmaals gezegd dat het super was inclusief de zeer professionele indruk die ik heb opgedaan bij jullie bedrijf MEBU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted May 24, 2016 Report Share Posted May 24, 2016 Was ondanks het weer een topdag! Super dat jullie (en de rest van de familie) er zoveel moeite ingestoken hebben. Ritje was leuk en het was super gezellig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil Bert - MK7 Posted May 28, 2016 Report Share Posted May 28, 2016 Iedereen van Mebu & natuurlijk Niels & Gerjan, Bedankt voor het regelen van deze gezellige dag. (... en natuurlijk ook alle members die er bij waren ) Groeten S.See my car Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueFiesta Posted June 23, 2016 Report Share Posted June 23, 2016 Volgens mij ontbreekt er nog fotomateriaal. Ik zag nòg een fotograaf in de berm? Leuk ook die Mk.1. Wie was dat? Ik heb iets gemist denk ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 De foto's staan op de site van mebu als ik me niet vergis Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 (edited) ziehier Er is een foto bij met een dame achter het stuur van de MK1. Weet haar of haar partners clublidnaam niet. Trouwens, even naar de foto's opnieuw gekeken. Het lijkt erop dat alle "gewone" Fiesta's verdwenen zijn uit de fotoreeks en dat alleen de bijzondere nog te zien zijn. De mijne is in ieder geval geschrapt wat betreft de foto's die onderweg genomen zijn. Ik vind dit niet sympathiek. Edited June 24, 2016 by allesklusser opmerking over de foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueFiesta Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 5 hours ago, Gerjan said: De foto's staan op de site van mebu als ik me niet vergis Die heb ik natuurlijk gezien. Daarop staat een fotograaf (die dus niet de foto's van Mebu gemaakt kan hebben) en ik vroeg me af of zijn foto's ook nog ergens te zien waren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Die van de Mk1 zijn hier wel lid, in ieder geval geregistreerd, maar niet actief. Via Kevin zijn alle foto's nog wel te verkrijgen maar waarschijnlijk hebben ze om de boel wat overzichtelijk te houden wat foto's verwijderd. Klopt inderdaad, want die van mij staat er ook niet meer op. Voor wie dat graag wil kan ik wel even navragen waarom dat is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thieske Posted June 29, 2016 Report Share Posted June 29, 2016 Antwoord zal wel iets zijn zoals; ruimte op server of overzichtelijkheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autobedrijf Mebu Posted June 30, 2016 Author Report Share Posted June 30, 2016 12 hours ago, Thieske said: Antwoord zal wel iets zijn zoals; ruimte op server of overzichtelijkheid. Klopt inderdaad. Foto's nemen erg veel ruimte in en ik heb het grootste gedeelte begin deze week weer van de website verwijderd. On 24-6-2016 at 23:13, BlueFiesta said: Die heb ik natuurlijk gezien. Daarop staat een fotograaf (die dus niet de foto's van Mebu gemaakt kan hebben) en ik vroeg me af of zijn foto's ook nog ergens te zien waren... Cor & Wesley hebben voor ons foto's gemaakt in Pijnacker (bij de kassen na de Intratuin) en daarna in het industrieterrein net voorbij Haaglanden Motorsport (Porsche Garage) vlak voor het einde. Ben je op zoek naar specifieke foto's ? Stuur anders even een mailtje naar kevin@mebu.nl, misschien kan ik nog iets naar je sturen in origineel formaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueFiesta Posted June 30, 2016 Report Share Posted June 30, 2016 Ik ging ervan uit dat de foto's van één fotograaf waren. Aangezien er nog een fotograaf op te zien was dacht ik dat er meer fotomateriaal moest zijn. Aanname met verkeerde conclusie, dus nee, niet op zoek naar iets speciaals, alleen nieuwsgierig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts