niek4321 Posted May 7, 2016 Report Share Posted May 7, 2016 Hierbij bied ik mijn dienst aan voor Poedercoating. Wat bied ik aan: - u velgen worden gestraald - de velgen worden gepoedercoat naar u gewenste kleur. (Special kleuren in overleg) - verpakt in noppenfolie voor veilig transport. Prijs: €50,- per velg Let op: specialkleuren kunnen iets duurder uitvallen. Heeft u iets anders wat gecoat moet worden kan dit uiteraard ook. Velgen kunnen worden opgestuurd deze kosten zijn voor de klant. Met vriendelijke groet n&m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted May 7, 2016 Report Share Posted May 7, 2016 Met wat voor spul stralen jullie? Grid,zand, parel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thieske Posted May 7, 2016 Report Share Posted May 7, 2016 Misschien dat er mensen bij je "in de buurt" wonen, is spullen brengen en halen door de klant mogelijk en zo ja in welke omgeving moeten de mensen dan zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niek4321 Posted May 7, 2016 Author Report Share Posted May 7, 2016 Omgeving Den helder. Brengen/halen kan altijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik van den Berg Posted June 29, 2016 Report Share Posted June 29, 2016 haal je ook de stoeprand schade weg? Of alleen stralen en poedercoaten? Gr, Rik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts