Autobedrijf Mebu Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Geen Fiesta, maar wellicht wel leuk voor de klusser. De distri-riem is gebroken, waardoor de huidige motor een klap heb gehad. We hebben er een reserve motor bij en kan dus eventueel gemaakt worden. Daarnaast kan dit natuurlijk ook een leuke klus zijn als project (iets met Fiesta mk5 met 1.7 motor?) Prijs is € 500,- (Puma + reserve motor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannygtt Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Dat is niet echt duur.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matti Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Maar volgens mij past eea qua kabelwerk beter in mijn mk4 (analoge teller) dan in n mk5 (digitale teller)? Volgens kenteken gaat t om n 98' Puma, dus eentje met analoge teller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autobedrijf Mebu Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 11 hours ago, Matti said: Maar volgens mij past eea qua kabelwerk beter in mijn mk4 (analoge teller) dan in n mk5 (digitale teller)? Volgens kenteken gaat t om n 98' Puma, dus eentje met analoge teller. Heb je gelijk in! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matti Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Snif, was ik al bang voor. Wat mij betreft zetten we de motor en versnellingsbak over in mijn mk4 Fiesta, ware t niet dat ik maar arme begeleider in gehandicaptenzorg ben. Ik had afgelopen maand mooie deal met slooppuma gemaakt, om deze op mijn werk te zetten, blok over te zetten, rest van de auto te demonteren voor sloperij en zo met minimale financiële middelen (Puma kon ik meekrijgen, kwestie van distributieriem en vloeistoffen kopen) een mooi dagbestedingsproject te hebben voor mijn cliënten (dagbesteding voor SGLVG cliënten in de gehandicaptenzorg), maar t beoogde blok is deze week overleden. Lijkt me idd mooie prijs, kan t me helaas niet veroorloven. Succes met de verkoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dannynagtzaam Posted April 26, 2016 Report Share Posted April 26, 2016 jammer dat het hij niet digitaal is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 On 26-4-2016 at 23:49, dannynagtzaam said: jammer dat het hij niet digitaal is Alle mk4's zijn analoog. Als jij een digitale teller hebt dan heb je een mk5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matti Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 Hoi Francis, Off topic: ik heb je een bericht gestuurd, kan t zijn dat je inbox vol zit? Groetjes, Matti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 Mijn inbox is zo goed als leeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
dannynagtzaam Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 10 hours ago, Vidres said: Alle mk4's zijn analoog. Als jij een digitale teller hebt dan heb je een mk5 oh bedankt haha, is het heel veel extra werk als je deze in je mk5 wilt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 Ja. Je gehele dashboard moet eruit, je moet namelijk de kabelboom vervangen die achter je dashboard loopt. Een andere optie is om van de sloop een kabelboom te vinden voor een digitale puma, motorblok is gewoon hetzelfde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 Als ik een garage had gehad had ik hem vandaag nog opgehaald. Maarja, het leven is niet altijd feest. Nieuwe eigenaar kan er veel (sleutel) plezier aan beleven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 10 hours ago, Clank said: Als ik een garage had gehad had ik hem vandaag nog opgehaald. Maarja, het leven is niet altijd feest. Nieuwe eigenaar kan er veel (sleutel) plezier aan beleven. Partytentje eroverheen en je hebt ineens een tijdelijke garage Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Ik snap je punt, maar ik denk dat ik toch rare blikken krijg als ik dat hier aan straat doe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted May 1, 2016 Report Share Posted May 1, 2016 On 29 april 2016 at 23:08, Clank said: Ik snap je punt, maar ik denk dat ik toch rare blikken krijg als ik dat hier aan straat doe. Dan ga je in je tijdelijke garage werken, zie je die rare blikken ook niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autobedrijf Mebu Posted May 19, 2016 Author Report Share Posted May 19, 2016 Mag op slot, auto is opgehaald voor benodigde onderdelen en restant wordt gesloopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts