Jump to content

Ford Puma 1.7

Autobedrijf Mebu
 Share

Recommended Posts

Geen Fiesta, maar wellicht wel leuk voor de klusser.
De distri-riem is gebroken, waardoor de huidige motor een klap heb gehad. 
We hebben er een reserve motor bij en kan dus eventueel gemaakt worden. 

Daarnaast kan dit natuurlijk ook een leuke klus zijn als project (iets met Fiesta mk5 met 1.7 motor?) 

Prijs is € 500,- (Puma + reserve motor)

12068466_1306742099342102_18106944566428

12377786_1306742096008769_42965733812970

67081_1306742102675435_85041333596808322

Maar volgens mij past eea qua kabelwerk beter in mijn mk4 (analoge teller) dan in n mk5 (digitale teller)? Volgens kenteken gaat t om n 98' Puma, dus eentje met analoge teller.

Snif, was ik al bang voor. Wat mij betreft zetten we de motor en versnellingsbak over in mijn mk4 Fiesta, ware t niet dat ik maar arme begeleider in gehandicaptenzorg ben. Ik had afgelopen maand mooie deal met slooppuma gemaakt, om deze op mijn werk te zetten, blok over te zetten, rest van de auto te demonteren voor sloperij en zo met minimale financiële middelen (Puma kon ik meekrijgen, kwestie van distributieriem en vloeistoffen kopen) een mooi dagbestedingsproject te hebben voor mijn cliënten (dagbesteding voor SGLVG cliënten in de gehandicaptenzorg), maar t beoogde blok is deze week overleden. Lijkt me idd mooie prijs, kan t me helaas niet veroorloven. Succes met de verkoop!

• 3 weeks later...

Ja. Je gehele dashboard moet eruit, je moet namelijk de kabelboom vervangen die achter je dashboard loopt. Een andere optie is om van de sloop een kabelboom te vinden voor een digitale puma, motorblok is gewoon hetzelfde

10 hours ago, Clank said:

Als ik een garage had gehad had ik hem vandaag nog opgehaald.

Maarja, het leven is niet altijd feest. Nieuwe eigenaar kan er veel (sleutel) plezier aan beleven. 

Partytentje eroverheen en je hebt ineens een tijdelijke garage

On 29 april 2016 at 23:08, Clank said:

Ik snap je punt, maar ik denk dat ik toch rare blikken krijg als ik dat hier aan straat doe. 

Dan ga je in je tijdelijke garage werken, zie je die rare blikken ook niet

• 3 weeks later...
  • Gerjan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...