Maomanna Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 Hallo allen, In mijn FF Mk7.5 Style zit een handmatige airco module, welke ik eventueel wil omzetten naar een digitale. Wat moet er allemaal gedaan worden om dit in te bouwen en werkend te krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niek Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 Ik denk dat dit een heel lastig verhaal word. Je mist sowieso al de regeling van de outlets die dan ook automatisch word. En ik denk dat de hele aansturing niet werkend te maken is ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 Dashboard moet eruit, kachelhuis moet vervangen worden, complete kabelboom onder het dashboard moet aangepast/vervangen worden en wanneer de zekeringkast niet is voorbereid moet je hier ook mee aan de gang. Dan komen de zonnesensor en de interieur temperatuur meter er nog bij en de hele installatie moet aangemeld worden in de BCM. Conclusie: je volgende Fiesta gewoon met automatisch airco uitzoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maomanna Posted April 5, 2016 Author Report Share Posted April 5, 2016 pfff pittige ingreep inderdaad. Deze laat ik dan mooi voorbij gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts