Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Rick1990

Xenon Ford Fiesta mk7.5

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil graag xenon plaatsen in mijn Fiesta. Maar mijn vraag is welke aanpassingen moet ik doen. Ik heb de standaard lampen van de Fiesta (zonder lens). Heb ik hier ook de adapters voor nodig of kan ik de bestaande aanpassen? En moet ik bij deze lampen ook de xenonlamp omdraaien i.v.m. de schaduw? 

Alvast bedankt! 

Ik raad het je af. Xenon in een reflector behuizing zorgt voor gigantisch veel strooilicht. Je mede weggebruiker is daar niet blij mee.

Je hebt voor reflector lampen wel speciale xenon verlichting die daar voor gemaakt is. De R type lampen. Heb daar verder geen ervaring mee, ik had gewone normale xenon in mijn MK7 met refelctor lampen, en ja somige weggebruikers vinden dat wat minder leuk, maar mijn zicht was dan wel weer prima.

Ja dat klopt ik ga voor de R lampen die zijn speciaal voor reflector lampen. Dit om de mede weggebruikers niet te irriteren ;) en sowieso scheelt een goede afstelling ook. Dat vergeten sommige mensen nog wel is te doen. 

2 hours ago, Harry said:

Ik raad het je af. Xenon in een reflector behuizing zorgt voor gigantisch veel strooilicht. Je mede weggebruiker is daar niet blij mee.

Ik sluit me bij Harry aan.

Investeer er dan in en koop ook de headlight unit inclusief de ledstrip.
Deze headlight geeft de auto zo veel meer klasse, voor een relatieve simpele aanpassing.

Zie hier onder de vergelijking:

2015-ford-fiesta-titanium-hatchback-blue

AETV90606293_1b.jpg

Dat vind ik te veel geld gaan kosten. Dan blijf ik maar met me GP-thunders rijden ;)

Hi Rick kijk even bij arta parts die hebben ook koplampen liggen heb daar ook wel eens wat bestelt is best wel goede kwaliteit ,maar dat was een Bumper

On 23-3-2016 at 13:55, NepGangster said:

Ik sluit me bij Harry aan.

Investeer er dan in en koop ook de headlight unit inclusief de ledstrip.
Deze headlight geeft de auto zo veel meer klasse, voor een relatieve simpele aanpassing.

Zie hier onder de vergelijking:

2015-ford-fiesta-titanium-hatchback-blue

AETV90606293_1b.jpg

Hey nepgangster,

Ik ben al enige tijd op zoek naar deze lampen, projectors met led drl, alleen kan ik die moeilijk vinden.

Inderdaad om naderhand xenon te plaatsen.

Heeft iemand een idee waar ik deze kan kopen?

19 hours ago, Maomanna said:

Hey nepgangster,

Ik ben al enige tijd op zoek naar deze lampen, projectors met led drl, alleen kan ik die moeilijk vinden.

Inderdaad om naderhand xenon te plaatsen.

Heeft iemand een idee waar ik deze kan kopen?

https://www.facebook.com/groups/598220120208684/

FF door scrollen,kom je ze tegen.

Sign in to follow this