Jesco Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Is het mogelijk om het volume van geluidssignalen, zoals het tikgeluid van richtingaanwijzers, aan te passen? Het zou mooi zijn als het iets zachter gezet kan worden. Ik heb de Fiesta sinds vanmiddag en ben aan het spitten geweest in 300 pagina's handleiding maar kon er niets over vinden. Ik zag in het menu wel iets over adaptief volume maar dat is het niet volgens mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Nee, dat is helaas niet mogelijk. Ik moet je eerlijk zeggen dat is ze soms eigenlijk te zacht vind, maar smaken verschillen. Adaptief geluid heeft te maken met je radio. Deze zal automatisch harder gaan wanneer je harder gaat rijden. Valt goed op wanneer je van de snelweg af komt en je moet gelijk stoppen voor een verkeerslicht/rotonde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKW Posted March 13, 2016 Report Share Posted March 13, 2016 Ik zat hier ook aan te denken, heb zelfs het idee dat het luidsprekertje lichtelijk overstuurd wordt. Proberen met een regelbare weerstand in serie met het luidsprekertje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts