VitroFiesta Posted February 29, 2016 Report Share Posted February 29, 2016 Met de komst van het nieuwe forum is het wat veranderd in het plaatsen en het aankondigen van meetings. Voorheen werd er een nieuw topic geopend en kon iedereen zich aanmelden. Tegenwoordig werken we met een kalender. De kalender geeft alle activiteiten weer, en in de kalender kan je ook reageren, vragen stellen of je aanmelden. Meetings worden dus niet meer op de oude manier aan het forum toegevoegd. In principe kan iedereen een meeting toevoegen, maar overleg dit eerst even met Gerjan of Vitrofiesta. De kalender vind je hier: Door hier op te klikken kom je in de kalender. Je krijgt nu eerst een opsomming van meetings die al zijn aangemeld. Door te klikken op zo'n meeting krijg je de details te zien en kun je ook reageren. Reageren op een meeting werkt hetzelfde als op het forum. Links naast de details kun je aangeven of je deelneemt ("going"), of je misschien langkomt ("maybe"), of je helemaal niet komt ("decline"). Je kunt deze keuze later ook nog veranderen. Onder de keuzemogelijkheden zie je een lijst met namen die zich al hebben aangemeld. Onder de lijst met reeds aangemelde meetings zie je de kalender staan. Door te klikken op een bepaalde datum kan je een activiteit toevoegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts