iiBex Posted February 23, 2016 Report Share Posted February 23, 2016 Hoi, Nu ik 4 dagen eigenaar ben van m'n bemachtigde mk6,5 versie, wil een kinderstoel voor mijn zoontje kunnen plaatsen. Liefst plaats ik een kinderstoel met het Isofix systeem, echter heeft de auto geen isofix systeem. Als ik ga googlen zijn er wel isofix-kits te vinden voor bijvoorbeeld de ford focus of de fiesta uit 2008, maar heb nog geen Isofix kit gevonden voor de mk6.5. Weet iemand waar ik deze kan bemachtigen? Liefst een nieuw set ivm de veiligheid. Als het niet lukt kan ik altijd nog een kinderstoel plaatsen die gefixeerd zit met de veiligheidsriem. Tips zijn welkom. Groet, Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted February 23, 2016 Report Share Posted February 23, 2016 Misschien heb ik het mis maar denk niet dat je een isofix gaat vinden voor de MK6.5 Voor ons kleindochtertje heb ik destijds een standaard stoeltje aangeschaft gefixeerd met de riem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted February 23, 2016 Report Share Posted February 23, 2016 Klopt, in microcat is niks terug te vinden over een isofix bevestiging voor de MK6,5. Pas vanaf de MK7 kan het geïnstalleerd worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiBex Posted February 24, 2016 Author Report Share Posted February 24, 2016 Oww, jammer zeg. Bedankt voor jullie inspanningen. Dan kan ik opzoek naar een stoeltje voor hem die met de riem wordt gefixeerd. Ik kan natuurlijk zelf even aan de slag gaan om een bracket te maken (van wat bank- en laswerk ben ik niet vies laat maar zeggen), maar als er eens wat gebeurd krijg je daar weer gedonder over hoe goed dat het ding ook is. Bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts