bastianvandergraaff Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Ik ben op zoek naar een professionele fotograaf voor foto's van velgen voor mijn webshop. Zelf heb ik het geprobeerd onder een felle hanglamp (5e hanglamp), maar deze lamp geeft nauwelijks genoeg licht om een duidelijk beeld te scheppen. Ik wil de foto's wel graag binnen maken, dus de tip om de foto's buiten te maken is overbodig Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HANSBEUS Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Probeer eens bij een plaatselijke fotoclub. Ik ben zelf ook lid van zo'n club. Net als bij mijn club zitten er bij de meeste andere clubs voldoende leden met voldoende kennis en goed materiaal om mooie foto's te kunnen maken. Dit zal je dan zeker niet de hoofdprijs kosten. Ik weet niet waar je woont; als het in de buurt van Valkenswaard is wil ik wel eens langskomen met mijn camera. Succes, Hansbeus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Vsser Posted January 17, 2016 Report Share Posted January 17, 2016 locatie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marxje Posted December 16, 2018 Report Share Posted December 16, 2018 Met een paar flitsers en een radio trigger kom je een heel eind. nog mooier is om een soort grote diffuserbox te nemen, zodat de belichting egaler is en de overbelichte pieken niet meer voorkomen. Als je een semi pro nikon hebt, kan deze draadloos flitsers aansturen, canon kan dit de laatste jaren ook met enkele modellen. zo niet, kan een cactus setje een oplossing bieden. De meesfe fotoclubs hebben een en ander beschikbaar. Belangrijker is, wil je het blijven uitbesteden, of wellicht zelf een keer een stap maken in de wondere wereld der fotografie? Mocht je in de regio Noord Holland wonen, ben je van harte welkom om een keer een wat tips en trucs te krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim.A Posted December 20, 2018 Report Share Posted December 20, 2018 On 16-12-2018 at 16:01, Marxje said: Mocht je in de regio Noord Holland wonen, ben je van harte welkom om een keer een wat tips en trucs te krijgen. Je reageert op een post uit 2016 aangezien degene die het vraagt maar 4 posts heeft sinds die tijd denk ik niet dat hij dit nog zal lezen haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts