Jump to content

Thieske registreert zich ook

Thieske
 Share

Recommended Posts

Hallo Iedereen,

Na een paar keer eens gewoon wat rondgekeken te hebben op jullie website, mezelf hierbij toch maar ingeschreven om niks meer te missen en mee te kunnen reageren.

Ik ben Thijs, 28 en woon in Helmond. Sinds ik men rijbewijs heb, een paar auto's gehad (2 klassieke volvo's en een Ka) en sinds begin oktober in het bezit van een Fiesta.

Een Ford Fiesta mk 7.5 Red Edition van eind mei 2015, ex demo-auto van Wensink Nijmegen. Hier ga ik de komende jaren vast en zeker veel plezier aan beleven.

Nog geen grote plannen voor wijzigingen aan de auto, maar misschien in de toekomst ? Voorlopig genieten en goed bijhouden, heb de auto nu al vaker gewassen dan elke vorige auto.

Groetjes en misschien tot ziens.

-Thieske-

IMG_8369.JPG

• 1 year later...

Hoe mooi dat de auto ook is en hoeveel plezier ik eraan gehad heb, aan al dat goeds komt binnenkort een einde. Vanaf 30 september gaat de RED edition over naar de dealer om op zoek te gaan naar een nieuw baasje. Stop ik dan met Ford? Nee in  tegendeel, vanaf diezelfde 30 september ben ik eigenaar van een 2015 Focus ST in stealth grey. Hoewel ik wat minder hier aanwezig zal zijn, ga ik nog niet helemaal weg. Zal nog steeds regelmatig hier mee lezen, kijkende naar alle projecten en als ik kan helpen bij problemen.

Niet de plaats hier om dit te vragen, beter op het focus forum; zijn de interieurlampjes van hetzelfde type T10 als in de Fiesta?

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...