prostarterx Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 iemand enig idee hoeveel stroom mijn zetje trekt ?? en erbij ik zal even wat cijfers neer zetten. het is namelijk voor een extra accu voor mijn audio alleen ik moet even weten of het haalbaar is met men dynamo. dynamo levert : 14V 40-70A accu standaard : 41A 370A(EN) woofers : 2X1500watt 2X750rms versterker : 1X3200watt 1X1600rms ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met die trucje ik weet hoe je woofers aan sluit alleen dit is al vermogen draaien en daar komt wat meer bij kijken dan even simpel kabels trekken. kan iemand ook een eventuele schema laten zien over hoe ik mijn 2 de accu apart schakel zodat ik mijn normale accu behoud voor het starten of is dat niet slim ?? alsvast bedankt, patrick Link to comment Share on other sites More sharing options...
prostarterx Posted December 18, 2015 Author Report Share Posted December 18, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
prostarterx Posted December 23, 2015 Author Report Share Posted December 23, 2015 Deze topic kan dicht en verwijdert worden. Reden : ben al geinformeerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted December 23, 2015 Report Share Posted December 23, 2015 @prostarterx laat dan ook even weten wat je bevindingen zijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prostarterx Posted December 30, 2015 Author Report Share Posted December 30, 2015 ik heb via een audiowinkel het laten uitleggen dus ik weet me er nu raad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 @prostarterx Ik doel meer op het volgende: Een forum als deze wordt regelmatig gevonden via internet (google en dergelijke) en dan zijn er meestal mensen met hetzelfde probleem op zoek naar de informatie die jij nu vergaard hebt bij de audiowinkel. Ik (en vele met mij) kunnen het dan ook waarderen als je die bevindingen hier kan uitleggen, zodat de volgende met dit probleem heel makkelijk dingen kan vinden via google of via een van de forumleden hier die kan wijzen naar dit topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts