Jump to content
Fiestaclub.nl
Rene95

Opmerkingen/vragen

Recommended Posts

@Razer, via de knop 'Insert other media' kan je foto's toevoegen (onder het vak waar je de tekst tikt):

- Insert existing attachment (een bestaande bijlage of uit de Gallery)
- Insert image from URL

Super, die had ik gemist.

Is er geen optie om die navigatiebalk te zetten?

On 12/29/2015 at 23:12, The Crow said:

Volgens mij wordt het 'upcoming events' blok voor een deel in het geheugen van de server gezet waardoor het even kan duren voordat dat blok weer up to date is. Ik heb er al eens naar gekeken maar we kunnen dat niet zelf aanpassen.

Wat betreft het aanmelden voor een meeting, zover ik weet gaat dat niet automatisch en moet je altijd zelf op een van de opties klikken dus dat is wel raar dat er dan stond dat je zou gaan.

Heel vreemde issue inderdaad, het probleem heb ik nu namelijk weer. Zowel bij de Mac meeting van 20 februari en bij BOTS9 staat bij mij "you are going", ook al heb ik beide evenementen niet eens aangeklikt (en me dus ook niet aangemeld).

edit: en is nu weer weg (en nee; ik gebruik geen alcohol/drugs/andere spacemiddelen)

Edit 2, 28-1; en vandaag ineens weer verschenen, is maar klein dingetje dus zal het er gewoon mee doen. 

Edited by Thieske

Ik weet niet of het met het forum te maken heeft of met de verbinding/browser die ik gebruik, maar 7 van de 10 keer wanneer ik het forum wil openen krijg ik een foutmelding, serverfout of een andere(kan er even niet opkomen). 1 of 2 keer vond ik niet zo spannend om te melden maar het is nu al meerdere keren geweest. Misschien er meerdere last van hebben?

Ik gebruik op mijn mobiel Chrome en heb er geen last van. Zal thuis is proberen op de laptop icm Chrome. 

Ook hier met chrome gebruik, en in mobiele versie (android) chrome gebruik.

Server error achtige foutmelding.
Error code 500, uit mijn hoofd.

Gebruik safari,eerste keer openen,gebeurt er niks,krijg alleen url in de zoekbalk.

Weg klikken en weer openen,gelijk op t forum.

52 minutes ago, NepGangster said:

Ook hier met chrome gebruik, en in mobiele versie (android) chrome gebruik.

Server error achtige foutmelding.
Error code 500, uit mijn hoofd.

Ja hier precies hetzelfde. Idd code 500. Zal een foto/screenshot maken volgende keer

Yes daar was hij weer.

Screenshot vanuit Chrome (desktop):

error500servererror_zps7tzcdqr4.png

Diagnose Errors:

---------------------------

Windows Network Diagnostics Publisher details 

No issues detected
Detection details Expand 

InformationalNetwork Diagnostics Log 
File Name:  389C3D32-5FA3-4B0B-91AF-2CE4F92573E0.Diagnose.Admin.0.etl 

InformationalOther Networking Configuration and Logs 
File Name:  NetworkConfiguration.cab 

Collection information 
Computer Name:  *censuur*
Windows Version: 6.1 
Architecture: amd64 
Time: Thursday, January 28, 2016 12:38:32 PM 

Publisher details Expand 

Windows Network Diagnostics 
Detects problems with network connectivity. 
Package Version: 1.0 

-----------------------

Eigenlijk heb je er niks aan :) maar misschien de provider wel...

Ik kan wel op het topics en activity, maar niet op de home forum pagina?

De laatste dagen heb ik het zelf in Chrome dat de homepage een 500 error geeft zoals beschreven in de post van @NepGangster. Als je naar een directe topic pagina van het forum gaat dan kan je die wel gewoon zien in Chrome en alles aanklikken behalve als je dan weer naar de homepage gaat geeft ie weer een 500 error. In Internet Explorer heb ik er geen last van behalve dat ie soms een witte pagina toont op de homepage en dan na 1 keer vernieuwen de homepage wel laadt.

Ik zal een support ticket indienen bij de makers van het forum om te kijken of ze weten wat dit is.

UPDATE
Op het moment dat ik een support ticket wilde indienen bij de makers van het forum bedacht ik me dat er via de admin ook nog wat opties zijn om mogelijke problemen op te lossen en een daarvan is 'Sometimes badly cached data can cause problems'. Deze is nu leeggemaakt op de server en bij mij werkt de homepage nu weer in Chrome (en ook op m'n mobiel, daar kreeg ik ook een 500 error in Chrome).

Mocht het niet direct werken in Chrome (of een andere browser) dan kan je ook nog proberen om de cache van je eigen browser leeg te maken en het daarna opnieuw te proberen.

1 hour ago, The Crow said:

De laatste dagen heb ik het zelf in Chrome dat de homepage een 500 error geeft zoals beschreven in de post van @NepGangster. Als je naar een directe topic pagina van het forum gaat dan kan je die wel gewoon zien in Chrome en alles aanklikken behalve als je dan weer naar de homepage gaat geeft ie weer een 500 error. In Internet Explorer heb ik er geen last van behalve dat ie soms een witte pagina toont op de homepage en dan na 1 keer vernieuwen de homepage wel laadt.

Ik zal een support ticket indienen bij de makers van het forum om te kijken of ze weten wat dit is.

UPDATE
Op het moment dat ik een support ticket wilde indienen bij de makers van het forum bedacht ik me dat er via de admin ook nog wat opties zijn om mogelijke problemen op te lossen en een daarvan is 'Sometimes badly cached data can cause problems'. Deze is nu leeggemaakt op de server en bij mij werkt de homepage nu weer in Chrome (en ook op m'n mobiel, daar kreeg ik ook een 500 error in Chrome).

Mocht het niet direct werken in Chrome (of een andere browser) dan kan je ook nog proberen om de cache van je eigen browser leeg te maken en het daarna opnieuw te proberen.

Bedankt voor de toelichting..Gelijk even de cache leegmaken. Hopen dat het euvel oplost!

Is er een probleem,kan via foto bucket geen foto's meer plaatsen,insert url werkt ook niet :(

20 minutes ago, Bnz said:

Is er een probleem,kan via foto bucket geen foto's meer plaatsen,insert url werkt ook niet :(

Evenals tinypic 

DSCN2473_zpsmt72qtlb.jpg

Willem het werkt. Je moet binnen photobucket op het "Direct" knopje klikken. Je ziet dan de melding "Copied" heel kort verschijnen. Hierna kun je wel in Insert other media de linkverwijzing inklikken en werkt het.

Ik het net gemerkt dat ik bij topics in Forums > Nieuws geen reply optie te zien krijg ?! {confused}

Bvb in forum fiestaclub nl / index php / topic / 25770-fiesta-2017/  (even zo schrijven, anders plaatst de software het als link)

Goeie vraag. daar kan the crow je vast een antwoord op geven. die beheert het forum. 

Het vinkje om te kunnen reageren stond uit, is denk ik niet goed overgezet vanuit het oude forum waar het wel mogelijk was. Het zou nu weer moeten werken.