Jump to content

Project Red Edition

Michelvh
 Share

Recommended Posts

• Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

On 1/7/2016 at 22:32, Michelvh said:

Ik zou ook graag met raam open willen rijden maar heb geen zin om de stank van de fabrieken te ruiken als ik naar me werk/huis rij haha

@Rene95 gewoon blijven stoken bij die shell...

Hahaha, we moeten wat voor een beetje peut. :grin:

Aangezien de winter er helaas toch aan zit te komen:thumbdown:, vanavond maar eventjes de wintersloffen onder de red edition zetten. Heb ze via marktplaats op de kop kunnen tikken voor een mooi prijsje, ben benieuwd hoe het staat

10e21av.jpg

On 14-12-2015 at 08:51, Michelvh said:

Onderstaand de foto's :grin::grin:

Iemand nog ideeën of tips?

jl41o4.jpg

242v79x.jpg

2nlsdg9.jpg

2vmvamp.jpg

ziet er netjes uit !!. misschien nog ideetjes Tank dopje zwart wrappe , spoiler extensions  klik klik, dat zal er wel dik uit zien bij jouw red edition, en misschien nog voor splitter.

2 hours ago, Philleuh said:

Gaat hem goed staan, rode wagen met zwarte velgen kan je niets mis doen. Enkel zal 17' beter staan.

Staan eronder, ziet er tof uit...morgen komen de foto's...eerst nog even AED oefenen op de brandweer

2 minutes ago, LightFu said:

ziet er netjes uit !!. misschien nog ideetjes Tank dopje zwart wrappe , spoiler extensions  klik klik, dat zal er wel dik uit zien bij jouw red edition, en misschien nog voor splitter.

Danku danku..heb idd ook zitten kijken voor de extensions maar je kan ze eenmaal gemonteerd niet meer eraf halen?? En voor wil ik idd een splitter hebben maar dan wel met de rode rand, wellicht binnenkort even informeren bij mebu. Tankje dopje voel k niks voor haha

11 minutes ago, Michelvh said:

Danku danku..heb idd ook zitten kijken voor de extensions maar je kan ze eenmaal gemonteerd niet meer eraf halen?? En voor wil ik idd een splitter hebben maar dan wel met de rode rand, wellicht binnenkort even informeren bij mebu. Tankje dopje voel k niks voor haha

Ik heb ook geen idee hoe het zit met die spoiler extension's. Misschien weet iemand het wel hier op het forum.

Gisteren voor de oefenavond even snel met vaders de winterbandjes eronder gelegd (makkelijk een kazerne, lekker warm en droog:applaus:) Moet zeggen dat de bandjes er wel tof onder staan alleen beetje klein maar dat neem ik maar voor lief. Twijfel alleen nog of ik sensoren in de banden laat zetten vanwege de foutmelding die je krijgt. ''Controleer bandenspanning'', even kijken of ik me eraan ga irriteren, vind 40euro per sensor een aardige prijs....genoeg gepraat, hieronder staan de fotooos:

6qz0uq.jpg

2yw70bs.jpg

idd die velgjes zijn eigenlijk te klein.. heb hetzelfde probleem :(

die sensoren zijn duurder.. ben je minimaal 200-250 euro voor kwijt. voor de 4.. en dan moet je ze er nog in zetten.

Voor de rest staat zwart beter als mijn zilvere haha.

Succes met je redje :)

Achja voor die paar maanden die ze eronder zitten per jaar vind ik het niet zo heel erg. Misschien later een maatje groter.

Ik hoorde mijn dealer volgens mij over 40 euro excl montage dus denk dat je dan rond 200/250 zit..maar alsnog veel geld

Just now, Philleuh said:

Ziet er goed uit. Inderdaad misschien wat klein, maar voor de winter heb je geen grote velgen nodig.

Ik heb in mijn beide sets sensoren, zou gek worden van die foutmelding.

Krijg alleen op me boordcomputer een pop-up die 5 seconden blijft staan en daarna komt er een icoontje op me teller tevoorschijn, op het moment nog niet vervelend maar misschien overmorgen wel. In ieder geval even navragen wat de prijzen zijn

haha ik had eerst ook geen sensoren.

ik winterbandjes eronder zet en geen foutmelding.. ik dacht poeh das weer geluk hebben..

10 minuten laten plop foutmelding in beeld haha.. verdoemde..

bij mij was het niet vooraf te zeggen wanneer die kwam. soms was ik 10 km verder en kwam die pas haha..

maar werd wel irritant :(

het kan btw geen kwaad.. dus als je ze er niet in zet maakt verder niets uit.

Nette wieltjes.

Beetje klein, maar ach het is voor de winter. Ik rij zelf op stalen velgen in de winter.

Ik zou me persoonlijk niet te veel storen als er geen sensoren op zitten, zonde van je centen vind ik!

De spoiler extension daarentegen vind ik erg gaaf. Twijfel nog heel erg of ik ze op mijn Fiesta zal zetten!

Ik zou het geld in de zak houden, die spoiler extensions zijn een beetje over the top naar mijn mening......

Ik wil wel, maar kan nie.....

zou je eerder aanraden om je diffusor te (laten) spuiten a la ST, of een ST diffusor eronder, maakt het plaatje meer compleet!

7 hours ago, Caesar said:

Ik zou het geld in de zak houden, die spoiler extensions zijn een beetje over the top naar mijn mening......

Ik wil wel, maar kan nie.....

zou je eerder aanraden om je diffusor te (laten) spuiten a la ST, of een ST diffusor eronder, maakt het plaatje meer compleet!

Ik wil heel graag een st diffusor alleen dan zit je tegen je uitlaat aan te kijken. Dan 'moet' je of een Milltek of soort gelijk aanschaffen of voor de goedkope oplossing en dat is een sierstuk op de uitlaat. Ben er alleen nog niet uit wat ik ga doen

Hele gave bak! Probleem met de bandensensoren heb ik ook na de wissel naar winterbanden. Alleen even een druk op de knop en dan is het weer voorbij dus ik irriteer me er (nog) niet aan

Nette bak zo ook lekker kleurtje! 

Wat ik zou doen is voor een triple R splitter gaan, en dat rode randje kun je ook zelf doen kwestie van rode velgen lijntjes kopen en er een streep voorop leggen :) ( zelf ook gedaan werkt prima) 

11 hours ago, FeesST05 said:

Nette bak zo ook lekker kleurtje! 

Wat ik zou doen is voor een triple R splitter gaan, en dat rode randje kun je ook zelf doen kwestie van rode velgen lijntjes kopen en er een streep voorop leggen :) ( zelf ook gedaan werkt prima) 

Bedankt!

Waar heb jij de splitter vandaan?

4 hours ago, Philleuh said:

Triple R splitter is mooier dan de Maxton design. Ik zou ook voor Triple R gaan.

Ik moet zeggen dat ik ook nog geen goede foto van de Maxton design ben tegengekomen en heb nog niemand gehoord die er 1 heeft. Die van triple R ziet er goed uit

Share

• Create New...