Jump to content
Fiestaclub.nl
Michelvh

Project Red Edition

Recommended Posts

Mooi uitzicht, daar hou ik het bij :grin:.

Voor mij te luid, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Bedankt voor de reacties, binnenkort een filmpje van het geluid in de auto. Eerst even de ramen aan de binnenkant schoonmaken anders zie je heel de tijd strepen, is ook niet echt prettig. Volgende update wordt een veerpootbrug en misschien andere intake hoses.

Zooo gister veerpootbrug en een brug voor in de kofferbak opgehaald welke ik 2e hands gekocht heb. Binnenkort de veerpootbrug monteren. De brug voor in de kofferbak gaat de verkoop in, iemand in geïnteresseerd? Is een rode wiechers passen op mk7 (5). Prijs bespreekbaar, foto's komen nog 

Aangezien er bij mij in de buurt steeds meer red editions beginnen te rijden wil ik me weer onderscheiden van de rest gehehehe...zijn er mensen met ideeën, behalve een splitter/st diffuser...zou graag nog een raamband met een tekst erop willen hebben maar weet niet welke tekst haha. Misschien ford/fiesta/red edition gerelateerd oid. 

Ben benieuwd naar jullie mening(en)

On 2/16/2016 at 21:26, Michelvh said:

zou graag nog een raamband met een tekst erop willen hebben maar weet niet welke tekst haha. Misschien ford/fiesta/red edition gerelateerd oid. 

fiestaclub.nl

altijd voor de tekst fiestaclub.nl gaan :D Haha!

Ah fijn, ik zou iets meer zwarte onderdelen aanbrengen, maar wel subtiel.

Bijvoorbeeld de 'strip' op je kofferbak zwart maken (met de strip bedoel ik dat gedeelte wat bij de titanium chrome is)
De strip die onderlangs het Ford-logo zit, en boven het kenteken.
Ik denk dat je daarmee de kofferbak weer ietsje opbreekt..

Daarnaast, wat ik graag zelf zou willen, maar nog niet het budget voor vrij heb (lees: nieuwbouw huis gekocht).
Alle zwarte onderdelen hoogglans zwart.
Wat ik ooit wel eens gevonden heb op een rode en er dus zo uit ziet:

ZETECS4.jpg

ZETECS6.jpg

6 minutes ago, NepGangster said:

fiestaclub.nl

altijd voor de tekst fiestaclub.nl gaan :D Haha!

Ah fijn, ik zou iets meer zwarte onderdelen aanbrengen, maar wel subtiel.

Bijvoorbeeld de 'strip' op je kofferbak zwart maken (met de strip bedoel ik dat gedeelte wat bij de titanium chrome is)
De strip die onderlangs het Ford-logo zit, en boven het kenteken.
Ik denk dat je daarmee de kofferbak weer ietsje opbreekt..

Daarnaast, wat ik graag zelf zou willen, maar nog niet het budget voor vrij heb (lees: nieuwbouw huis gekocht).
Alle zwarte onderdelen hoogglans zwart.
Wat ik ooit wel eens gevonden heb op een rode en er dus zo uit ziet:

ZETECS4.jpg

ZETECS6.jpg

dat ziet er wel heel strak uit....

de tekst wordt misschien #millteksport 

Heb inderdaad overwogen om de strip zwart te maken, lekker subtiel :) tevens wil ik de randen van de climair window covers rood maken, heb ze er nu toch niet opzitten dus wellicht binnenkort wat proberen.

Op korte termijn gaat het fiesta logo van de kofferbak eraf, verder zat ik er over na te denken om de spoiler zwart te laten wrappen (moet ik wel een nieuwe Nürburgring sticker bestellen:oops:)

Mits het weer een beetje mee zit zaterdag de auto eventjes lekker goed gaan poetsen aangezien ik een weekendje vrij ben van voetbal.

46 minutes ago, Michelvh said:

Op korte termijn gaat het fiesta logo van de kofferbak eraf, verder zat ik er over na te denken om de spoiler zwart te laten wrappen (moet ik wel een nieuwe Nürburgring sticker bestellen:oops:)

Mits het weer een beetje mee zit zaterdag de auto eventjes lekker goed gaan poetsen aangezien ik een weekendje vrij ben van voetbal.

Of je maakt het logo zwart..

;) 

spoiler zwart zou ik nooit doen, daardoor 'valt hij weg'. maar dat is eigen smaak, ergens op dit forum is er iemand die dat heeft..

En zaterdag 95% kans op regen..
Zondag 90%.. :(

27 minutes ago, NepGangster said:

Of je maakt het logo zwart..

;) 

spoiler zwart zou ik nooit doen, daardoor 'valt hij weg'. maar dat is eigen smaak, ergens op dit forum is er iemand die dat heeft..

En zaterdag 95% kans op regen..
Zondag 90%.. :(

klopt, toevallig komt diegene bij mij uit het dorp haha, ziet er wel netjes uit eerlijk gezegd. Keuzes genoeg in ieder geval, zag ook op internet een foto voorbij komen van iemand die een  'RS' bumper gemonteerd had, zag er ook heel mooi uit dusja..

Zolang ik hem maar kan wassen buiten is het geen probleem, poetsen heb ik een garage voor, helaas zit daar geen afwatering in dus kan ik ook niet binnen wassen.

Jeetje, dat gespoten zwart ziet er DIK uit zeg.

Misschien ook iets voor mijn Fiesta. Vraag me alleen af of je het helemaal strak krijgt aangezien de zwarte delen niet echt glad zijn!

Weer een tijdje niks gepost en ik had jullie nog wat foto's beloofd. Vorige week eventjes de auto goed gewassen en gepoetst en ben aardig tevreden over het resultaat:applaus:  Ook ga ik proberen dit weekend als ik wat tijd heb de veerpootbrug te monteren, heeft lang genoeg stof gevangen. Ook ben ik er zo goed als uit wat betrefd volgende updates maar die zie je pas je verder naar beneden scroll haha

De auto even goed te gepoetst en zie hier het resultaat

xeh852.jpg

2rzyvc8.jpg

2m35h00.jpg

En zie hier de veerpootbrug, de meeste wel bekend denk ik

wl4txt.jpg

Onderstaand de plannen die ik heb, de raamband komt ecobeast ipv racing

2cygvpt.jpg

Ook wil ik gedeelte van de voorbumper laten wrappen

2zdox9d.jpg

Nou ik ben benieuwd. Wrap ziet er top uit, als je dat gaat doen.

Raamband ben ik niet van overtuigd.

1 hour ago, Philleuh said:

Nou ik ben benieuwd. Wrap ziet er top uit, als je dat gaat doen.

Raamband ben ik niet van overtuigd.

Raamband ben ik nog aan het twijfelen eerlijk gezegd, de bedoeling is wel zoals op het plaatje. Misschien dat er alleen ecobeast op komt zonder logo's of precies dezelfde. De wrap op de bumper komt er in ieder geval

Die wrap vind ik wel vet. 

Raamband vind ik johnny :grin:, maar dat is ieders zin natuurlijk. Heb nooiy wat met zonnebanden gehad.

Nu nog een leuk setje racy wheels scoren, die standaard horen er niet meer onder thuis.

Just now, Philleuh said:

Die wrap vind ik wel vet. 

Raamband vind ik johnny :grin:, maar dat is ieders zin natuurlijk. Heb nooiy wat met zonnebanden gehad.

Nu nog een leuk setje racy wheels scoren, die standaard horen er niet meer onder thuis.

haha ieder zijn ding idd, vind het wel wat hebben mits de juiste tekst/logo's.

Velgen heb ik nog niet over nagedacht om eerlijk te zijn, wie weet als ik iets tegenkomt voor de juiste prijs (het liefst wel met sensoren)

Mooie auto, en hij wordt nog  mooier.  Vooral de wrap op de bumper maakt het nog stoerder. Wat koste dat eigenlijk? 

Ja klopt, vind de prijs ook wel meevallen eerlijk gezegd. De tekst die erop komt wordt waarschijnlijk geen ecobeast meer maar iets anders.

Hij ziet er zeeer strak uit mooi rood is niet lelijk haha zeer moei gepoestd en leuk idee met die updates erop hoor! 

Thx!

Raamband is inmiddels besteld, verwacht hem 1 deze dagen binnen en het is geen ecobeast oid dergelijks geworden maar iets wat ik toevallig tegenkwam op het internet. Zodra deze geplakt is zal ik een foto maken.

We zouden onze 2 rode eens samen op foto moeten kunnen zetten. Denk wel dat daar prachtige beeldjes uit zouden kunnen komen.