Jump to content

Wok-meeting

VitroFiesta
 Share

Recommended Posts

Het begint inmiddels traditie te worden, we gaan weer wokken. Zoals voorgaande keren weer op de bekende locatie bij Yakimono in Houten. Prima eten en mooi centraal, dus waarom zouden we dat veranderen.

We gaan om 19:30 uur wokken bij restaurant Yakimono in Houten, nabij Utrecht. Wokken lijkt me duidelijk voor iedereen. Het arrangement is van 19:30 t/m 22:00 uur, en die tijd kun je eten wat je wilt. Voorafgaand aan het wokken gaan we bowlen, en ook dit behoeft denk ik geen uitleg. De bowlingbaan is op dezelfde locatie als het wokrestaurant.

We hebben gekozen voor zaterdag 21 november.

Voor wie er niet eerder mee is geweest, of het niet meer weet, dit gaan we doen:

16:30: Aanwezig op de parking + tijd om buiten auto's te bekijken e.d.

17:25: Glowgolf t/m ongeveer 18:45

18:45: Even wachten tot 19:30, kan in de bar

19:30: Wokken, t/m 22:00 uur

22:00: Er is na het wokken op dezelfde locatie nog een gelegenheid om te zitten en wat te drinken, of te darten, poolen of snooker. Of we hier nog heen gaan hangt af van of iedereen nog zin heeft of niet, je kunt na het wokken ook gewoon naar huis gaan.

Heb je geen tijd, of geen zin om mee te doen aan het bowlen, dan kun je ook alleen komen wokken. Geef dit wel vooraf aan!

Uiteraard zijn aan deze meeting kosten verbonden. Het bowlen betalen we per baan, maximaal 6 personen per baan. Dit zal neerkomen op ongeveer €6,- p.p. excl. drankjes. Voor het wokken betaal je €23,50 p.p. excl. drank.

(In het verleden is gebleken dat iedereen ongeveer evenveel drinkt (bier/wijn/fris), dus het totaalbedrag delen we uiteindelijk gewoon door het aantal personen). Reken op een totaalbedrag van ongeveer €40,- per persoon, compleet voor bowlen, eten en drinken. Neem aub contant geld mee, dat is makkelijker dan wanneer iedereen afzonderlijk moet pinnen.

Opgeven aub voor 7 november, aangezien ik moet reserveren. Geef het aantal personen door, en of je wilt bowlen en wokken, of alleen wokken. Een aantal van jullie heeft al gezegd te komen, maar ik kan niet alles onthouden dus geef het alsnog even door hier.

Deelnemers:

Niels - 1 persoon

Gerjan - 2 personen

Robert - 1 persoon (alleen wokken)

Francis - 1 persoon

Dick - 1 persoon (alleen wokken)

Jelle - 2 personen

Christiaan - 2 personen

Cas - 1 persoon

Roy - 1 persoon

Jeroen - 1 persoon

Jur - 2 personen

Martin - 2 personen

Totaal:

17 personen eten

15 personen bowlen

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik meld me ook maar aan. Misschien met de Celica, misschien met een nieuwe ford, misschien met een nieuwe fiesta.. Het blijft spannend.

Celicia?! Jou heb ik dan gezien! Reed in Breda, de rondweg richting Teteringen vorig weekend... Toen reed er een celicia (met niet al te beste lak?) naast me met een hele grote sticker van de fiestaclub ;-).

• 2 weeks later...
Leuke en smakelijke meeting om elkaar eens anders te leren kennen ipv naast de auto's

Ik weet in ieder geval wel dat het een stuk moeilijker wordt iedereen te herkennen zonder de auto ernaast :P

Moet zoals het nu staat werken op zaterdag.

Iemand heeft verzonnen om deze dag de winter inspecties in te plannen..kansloos dus.

Bowlen gaat ik dus niet redden als ik om 1700 pas klaar ben met werken

• Gerjan locked and unlocked this topic
  • Gerjan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...