VitroFiesta Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Het begint inmiddels traditie te worden, we gaan weer wokken. Zoals voorgaande keren weer op de bekende locatie bij Yakimono in Houten. Prima eten en mooi centraal, dus waarom zouden we dat veranderen. We gaan om 19:30 uur wokken bij restaurant Yakimono in Houten, nabij Utrecht. Wokken lijkt me duidelijk voor iedereen. Het arrangement is van 19:30 t/m 22:00 uur, en die tijd kun je eten wat je wilt. Voorafgaand aan het wokken gaan we bowlen, en ook dit behoeft denk ik geen uitleg. De bowlingbaan is op dezelfde locatie als het wokrestaurant. We hebben gekozen voor zaterdag 21 november. Voor wie er niet eerder mee is geweest, of het niet meer weet, dit gaan we doen: 16:30: Aanwezig op de parking + tijd om buiten auto's te bekijken e.d. 17:25: Glowgolf t/m ongeveer 18:45 18:45: Even wachten tot 19:30, kan in de bar 19:30: Wokken, t/m 22:00 uur 22:00: Er is na het wokken op dezelfde locatie nog een gelegenheid om te zitten en wat te drinken, of te darten, poolen of snooker. Of we hier nog heen gaan hangt af van of iedereen nog zin heeft of niet, je kunt na het wokken ook gewoon naar huis gaan. Heb je geen tijd, of geen zin om mee te doen aan het bowlen, dan kun je ook alleen komen wokken. Geef dit wel vooraf aan! Uiteraard zijn aan deze meeting kosten verbonden. Het bowlen betalen we per baan, maximaal 6 personen per baan. Dit zal neerkomen op ongeveer €6,- p.p. excl. drankjes. Voor het wokken betaal je €23,50 p.p. excl. drank. (In het verleden is gebleken dat iedereen ongeveer evenveel drinkt (bier/wijn/fris), dus het totaalbedrag delen we uiteindelijk gewoon door het aantal personen). Reken op een totaalbedrag van ongeveer €40,- per persoon, compleet voor bowlen, eten en drinken. Neem aub contant geld mee, dat is makkelijker dan wanneer iedereen afzonderlijk moet pinnen. Opgeven aub voor 7 november, aangezien ik moet reserveren. Geef het aantal personen door, en of je wilt bowlen en wokken, of alleen wokken. Een aantal van jullie heeft al gezegd te komen, maar ik kan niet alles onthouden dus geef het alsnog even door hier. Deelnemers: Niels - 1 persoon Gerjan - 2 personen Robert - 1 persoon (alleen wokken) Francis - 1 persoon Dick - 1 persoon (alleen wokken) Jelle - 2 personen Christiaan - 2 personen Cas - 1 persoon Roy - 1 persoon Jeroen - 1 persoon Jur - 2 personen Martin - 2 personen Totaal: 17 personen eten 15 personen bowlen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Zal ik het spits afbijten...1 persoon zoals het nu staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Bowlen en wokken 2 personen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Bowlen? Geen glowgolfen of lasergamen dit jaar? Bowlen en wokken - 1 persoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle_10 Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Zoals het er naar uitziet. 2 personen wokken en bowlen Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Gisterenavond wat geoefend met wokken en wil dat graag herhalen. Noteer voor mij alleen wokken voor 1 persoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted October 6, 2015 Report Share Posted October 6, 2015 zo als het nu staat ben ik met me vriendin weer van de partij dus bowlen en wokken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eamane Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 Aaah! Ik ben de 19e jarig, dus zal wel familie over devloer hebben.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 Ik meld me ook maar aan. Misschien met de Celica, misschien met een nieuwe ford, misschien met een nieuwe fiesta.. Het blijft spannend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eamane Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Ik meld me ook maar aan. Misschien met de Celica, misschien met een nieuwe ford, misschien met een nieuwe fiesta.. Het blijft spannend. Celicia?! Jou heb ik dan gezien! Reed in Breda, de rondweg richting Teteringen vorig weekend... Toen reed er een celicia (met niet al te beste lak?) naast me met een hele grote sticker van de fiestaclub . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Ja! dat was ik. Toevallig ook de ondergekalkte spoiler en de gestickerbombde achterkant gezien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eamane Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Keinette wagen toch? Ik zat me in eerste instantie te verbazen over de fiestaclub sticker op die auto Keek nog of jullie mij zagen, maar volgens mij niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Voor de prijs is het een super auto Daarom wil ik binnenkort ook weer een andere auto (Maar ik zal maar stoppen met dit topic te vervuilen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
roy1d Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 Ik ga ook mee. Alleen dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Up up up. Wie meld zich aan voor deze meeting? Leuke en smakelijke meeting om elkaar eens anders te leren kennen ipv naast de auto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Ja Robert, voel het helemaal met je mee. Kom op mensen, hoe meer Fordzielen hoe meer vreugd en onbekenden kennen we hier niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Leuke en smakelijke meeting om elkaar eens anders te leren kennen ipv naast de auto's Ik weet in ieder geval wel dat het een stuk moeilijker wordt iedereen te herkennen zonder de auto ernaast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Jur kun je bv al niet missen, zelfde geld voor pim ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Oja, als ik zo de lijst door kijk moeten de meeste me wel bekend voorkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal_Jeroen Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Bijna vergeten... Moest effe kijken of ik niet hoefde te werken die dag, maar heb lekker vrij! Zet me maar neer voor 1 persoon, wok & bowl (en neem m'n dartpijltjes ook lekker mee ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted November 2, 2015 Author Report Share Posted November 2, 2015 Mocht je nog meewillen, wacht dan niet te lang met opgeven want dit weekend ga ik de reservering maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 2 personen. (-: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted November 4, 2015 Report Share Posted November 4, 2015 Moet zoals het nu staat werken op zaterdag. Iemand heeft verzonnen om deze dag de winter inspecties in te plannen..kansloos dus. Bowlen gaat ik dus niet redden als ik om 1700 pas klaar ben met werken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted November 4, 2015 Report Share Posted November 4, 2015 Dat gaat jou lukken. Beetje laag vliegen. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted November 4, 2015 Report Share Posted November 4, 2015 Toch minimaal 1.5 uur rijden. Daarbij verwacht ik niet voor 1800 weg te kunnen rijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts