Jump to content

European Ford Event 2015

Gerjan
 Share

Recommended Posts

O.v.b. mee naar EFE....Alleen als ik een bijrijder/ster heb , daar ik die lange rit niet alleen kan doen. Kunnen we afwisselen met rijden mocht dit noodzakelijk zijn.

Oorzaak (Medisch) is bij sommigen van de club bekend, ga ik hier ook verder niet op in.....

Mocht er iemand zijn in de regio Rotterdam en omstreken die mee kan rijden met mij dan graag.......

Is geregeld , heb een bijrijdster . Via facebook aangemeld bij mij.......

• Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo. Zojuist aangemeld voor de club-lane van de Fiestaclub. Ik kom met mijn XR2i 16v. (Geld is overgemaakt)

Ik heb ook maar even gebruik gemaakt van de evenementenregeling van de XRRS club (http://www.xrrs-club.nl/17/05/2015/nieuws/...nement-reminder).

Als alles goed komt, ben ik er dus ook bij (1 persoon) met de Fezz, net als vorig jaar:

IMG_0584.JPG

Ik wil wel met je mee op rijden vanuit Zwolle (:

Ik kom uit Lelystad! Kan ook wel ergens halverwege bijvoegen? Moeten we even kijken waar we elkaar kruizen?

Zal straks gelijk even het geld over maken!

Gr Jordan

Wat ik nog vergeten ben te zeggen, en waar vorig jaar vragen over waren, kinderen onder de 12 zijn gratis. Die hoef je dus ook niet op te geven en kunnen zonder kaart mee naar binnen.

Owh, in dat geval kom ik met 3 personen. Mijn jongste zoon, waarvoor ik ook had betaald, wordt 24 september 12 jaar...

Bij deze ook officieel aangemeld op de site en betaald

Nog mensen die vanuit omgeving Flevoland rijden?

Ik rij zelf vanuit Lelystad en ga via Almere Amersfoort Ede?

Groetjes Jordan

Bij deze ook officieel aangemeld op de site en betaald ��

Groetjes Jordan

Ik kom uit Amersfoort, maar het kan zijn dat ik via Veghel moet rijden ivm mijn passagiers

Groetjes Jordan

hoi ik kom zelf uit amsterdam dus misschien ergens afspreken misschien mac in lelystad is voor mij 35 min rijden het is toch al een lange tocht naar helmond dus die extra kilometers maakt ook niet uit .

ik hoor het wel jordan .mvg danny

Groetjes Jordan

Misschien een hele rare vraag, maar waarom via Ede? Via veghel scheelt het je zo 30 minuten rijden.

Misschien een hele rare vraag, maar waarom via Ede? Via veghel scheelt het je zo 30 minuten rijden.

Via veghel kan idd ook zie ik, sws rij ik via Amersfoort, dus kunnen daar meeten?

Gr Jordan

hoi ik kom zelf uit amsterdam dus misschien ergens afspreken misschien mac in lelystad is voor mij 35 min rijden het is toch al een lange tocht naar helmond dus die extra kilometers maakt ook niet uit .

ik hoor het wel jordan .mvg danny

Hey Danny,

Lelystad is dan weer ff verder dan Almere? Kunnen we beter bij mac in almere haven afspreken? Ligt naast de A6. Scheelt je ook weer 40min reistijd? Dan moet ik 5 min verder rijden maar dat is beter dan dat je helemaal naar Lelystad komt?

Hey Danny,

Lelystad is dan weer ff verder dan Almere? Kunnen we beter bij mac in almere haven afspreken? Ligt naast de A6. Scheelt je ook weer 40min reistijd? Dan moet ik 5 min verder rijden maar dat is beter dan dat je helemaal naar Lelystad komt?

Hoi jordan is ook goed weet je het adres van de Mac in Almere en hoe laat spreken we daar af . We moeten om 7:30 in Helmond zijn .

mvg danny

Het adres is Oorweg 7 1324ZX Almere.

Vanaf daar is het nog ongeveer anderhalfuur, ik rij 05:30 weg uit Lelystad en ben dan dus rond 05:45 bij de mac in Almere? Ga je dat redden?

Groet Jordan

Hoi jordan is ook goed weet je het adres van de Mac in Almere en hoe laat spreken we daar af . We moeten om 7:30 in Helmond zijn .

mvg danny

Het adres is Oorweg 7 1324ZX Almere.

Vanaf daar is het nog ongeveer anderhalfuur, ik rij 05:30 weg uit Lelystad en ben dan dus rond 05:45 bij de mac in Almere? Ga je dat redden?

Groet Jordan

Hoi ik ga dat wel redden ik rij hier om 5:00 weg dan ben ik er om 5:30

mvg danny

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...