VitroFiesta Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Zie hier ook een impressie van vorig jaar: http://forum.fiestaclub.nl/index.php?showt...=22670&st=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Er wordt eigenlijk alleen een goed humeur verwacht.. en tuurlijk zou het mooi zijn als je je auto verwend hebt op een was/poetsbeurt. Wassen én poetsen!? Vorig jaar hoefde ik de auto alleen maar schoon te maken van je.... Ik mag wel een extra dag vrij vragen om de auto netjes te krijgen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
roy1d Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Ook maar eff nog aangemeld. En rapapa rapapa rapapa. met mn nieuwe auto ? de mk 6 st Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Goed man, nieuwe auto! Foto's! Met hoeveel personen kom je naar EFE? Family ook mee of alleen? Zelfde vraag voor Knoopa (Erwin), kan ik namelijk aan jullie online aanmelding niet zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronald_FT Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 Jur zou dit jaar alle auto's wassen van de club toch?? Sjips helemaal vergeten dat ik dan ook aanwezig moet zijn. Ben nog onder de indruk van ford fair Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil Bert - MK7 Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 ... zo gaat toch lukken. Ben er dit jaar ook bij. Weet alleen niet hoe het "feestje" eruit ziet na de vakantie-km's. Zal zorgen voor betaling en om 07:30 bij de McDonalds in Helmond zijn. Groeten S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny1972 Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 Is er niemand in Noord Holland die er heen gaat om samen op te rijden naar helmond of eventueel mensen uit zuid Holland in de buurt van Rotterdam . Danny1972 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 Het noorden is vaak wat minder vertegenwoordigd. Ik moet helaas ook alleen vanuit friesland naar het efe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle_10 Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 Het noorden is vaak wat minder vertegenwoordigd. Ik moet helaas ook alleen vanuit friesland naar het efe. Ik wil wel met je mee op rijden vanuit Zwolle (: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTN1991 Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 ik moet ook vanuit Friesland. Ik hoop dat mijn Fiesta op tijd klaar is voor EFE aangezien hij nu nog in Zuid-Frankrijk staat..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 ik moet ook vanuit Friesland. Ik hoop dat mijn Fiesta op tijd klaar is voor EFE aangezien hij nu nog in Zuid-Frankrijk staat..... Stuk ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 Aanmelding: Jur - 1 persoon (betaald) Vidres - 3 personen (betaald) Chrissie469 - 2 personen (betaald) Razer - 1 persoon FeeST05 - 1 persoon DJayden - 1 persoon (betaald) Jelle_10 - 2 personen Mk1 - 2 personen (betaald) Vitrofiesta - 1 persoon Jordan - 2 personen Danny1972 - 1 persoon (betaald) Knoopa - ? personen Roy1d - 2 personen Evil-Bert - ? personen Pim - 2 personen Totaal: 14 auto's ? personen Mensen let even goed op de aanmeldingen! Ik zie namelijk berichten hier op het forum voorbij komen van mensen die wel zeggen te komen, maar waarvan ik nergens een aanmelding kan vinden. Ook mis ik van een aantal mensen met hoeveel personen ze komen. Bovenstaande lijst is de lijst die ik tot nu toe hanteer, sta je daar niet op, dan is je aanmelding dus niet ontvangen! (aanmeldingen bijgewerkt tot vandaag, betalingen nog niet helemaal bijgewerkt dus als dat er nog niet bij staat kan het kloppen). De lijst aan het begin van dit topic is leading. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 ik moet ook vanuit Friesland. Ik hoop dat mijn Fiesta op tijd klaar is voor EFE aangezien hij nu nog in Zuid-Frankrijk staat..... Ik heb geen aanmelding van jou voorbij zien komen, dus als je wel komt bevestig dit dan even, en ook met het aantal personen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 123 Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 aanwezig!!!! 1 persoon betaling zal volgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 Staat genoteerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronald_FT Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 Aanwezig met twee personen! Betaling is onderweg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 Wat ik nog vergeten ben te zeggen, en waar vorig jaar vragen over waren, kinderen onder de 12 zijn gratis. Die hoef je dus ook niet op te geven en kunnen zonder kaart mee naar binnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FeesST05 Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Zie net dat het afspreken is in helmond, vorig was dit toch ergens in venray of ik zit fout haha ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 het was ook vorig jaar bij helmond/deurne Link to comment Share on other sites More sharing options...
FeesST05 Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 jupp viel me wat laat in, de betaling vandaag trouwens ook gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 17, 2015 Report Share Posted August 17, 2015 Aanmelding: Jur - 1 persoon (betaald) Vidres - 3 personen (betaald) Chrissie469 - 2 personen (betaald) Razer - 1 persoon (betaald FeeST05 - 1 persoon (betaald) DJayden - 1 persoon (betaald) Jelle_10 - 2 personen Mk1 - 2 personen (betaald) Vitrofiesta - 1 persoon (betaald) Jordan - 2 personen Danny1972 - 1 persoon (betaald) Knoopa - ? personen Roy1d - 2 personen (betaald) Evil-Bert - 1 persoon Pim - 2 Personen (betaald) Danny 123 - 1 persoon Ronald_FT - 2 personen (betaald) Rude - ? personen Totaal: 18 auto's ? personen De lijst tot nu toe. Deadline is aanstaande zondag, en ik mis nog de nodige betalingen. Ook weet ik van een aantal personen niet met hoeveel ze komen. Probeer het zo snel mogelijk te regelen, dan kunnen wij de boel ook in orde maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTN1991 Posted August 17, 2015 Report Share Posted August 17, 2015 zet mij er ook maar bij, met 2 personen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted August 17, 2015 Report Share Posted August 17, 2015 zet mij er ook maar bij, met 2 personen Wel even aanmelden op de hoofdpagina, die is leidend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted August 17, 2015 Report Share Posted August 17, 2015 Wel even aanmelden op de hoofdpagina, die is leidend (-: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 123 Posted August 17, 2015 Report Share Posted August 17, 2015 Nu ook betaald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts