Jur Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Ik zou graag willen jur. Maar ik lig dan heerlijk topless in de zon aan het zwembad in de Franse zon En wie neemt er dan koffie voor me mee ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Kan melk meenemen, als ik in in venray aankom, heb je een iig slagroom Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Ik heb een 1.0 ecoboost 100pk ( Chip naar ± 145 pk ) uit 2013, is dat een Mk7 of Mk 7,5 ? (zit nog steeds te gissen) Zoals het eruit ziet kom ik met 2 personen en zelfde vraag als hierboven, mocht er nog iemand mee willen, kan dit dan daar betaald worden ? Maar indien even mogelijk regel het dan wel vooraf. In principe is de opening het eerste uur alleen voor voorverkoopkaarten. Zoals Vidres al zegt zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet heel moeilijk doen, maar je weet nooit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Ik ben er uiteraard weer bij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel XR2i 1.8 16v Posted August 1, 2015 Report Share Posted August 1, 2015 Ik zal eens even kijken of deze meeting door de XRRS club ook aangemeld is bij de RDW,waarmee je met een geschorste auto heen kan... Dan vind ik t wel leuk om met de XR2i heen te gaan, eventueel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Zou tof zijn michel. En een kleine schop, wie komt er nog meer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 De deelnemerslijst in het tweede bericht in dit topic is weer bijgewerkt. Let op: Voor alle duidelijkheid, voor deze meetings is het noodzakelijk dat er vooraf wordt opgegeven of je komt, en met hoeveel personen. Alleen aanmeldingen via het forum, of via de website (in het aanmeldscherm in het eerste bericht) worden meegenomen. Meldingen via Facebook of wat voor media dan ook worden niet meegenomen. Ook berichten in de zin van "ik wil wel komen" of "ik kom misschien" tel ik niet mee, want dat is te wazig. Zodra je naam in de opgavelijst in het tweede bericht van dit topic is weergegeven, en er achter staat dat je hebt betaald, is je opgave definitief. Op de dag van de deadline moet niet alleen je opgave, maar ook je betaling binnen zijn! Zo niet, dan wordt je van de lijst geschrapt. Ook wij moeten als club vooraf betalen, en we kunnen niet voor iedereen betalingen gaan voorschieten. Dat klinkt allemaal heel dreigend, zo is het niet bedoeld, maar ieder jaar blijkt toch weer dat er betalingen missen of andere zaken niet kloppen, en dat brengt onnodig veel werk en teleurstellingen achteraf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny1972 Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Hoi ik ben ook van de party ik er erg veel zin in Mvg danny1972 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk1 Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Is het mogelijk, dat als er nog meer mensen mee gaan, ik gewoon nog extra geld over maak? En er een vermelding bij doe op de betaling? Het zou best kunnen dat er nog 2 personen mee komen, vandaar... Maar dat hoor ik pas volgende week, ivm met vakantie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted August 5, 2015 Author Report Share Posted August 5, 2015 Ja hoor er kunnen gewoon meerdere personen mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Is het mogelijk, dat als er nog meer mensen mee gaan, ik gewoon nog extra geld over maak? En er een vermelding bij doe op de betaling? Het zou best kunnen dat er nog 2 personen mee komen, vandaar... Maar dat hoor ik pas volgende week, ivm met vakantie.. Geen probleem, zolang het maar voor deadline binnen is. Ik zag dat jij al had betaald (top trouwens, zo snel al ). Mocht je voor extra personen betalen, laat het mij dan even weten, er komen namelijk meestal redelijk wat betalingen tegelijk binnen, en dan hou ik het overzicht wat makkelijker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk1 Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Komt goed, zodra ik meer weet, laat ik het jullie ook weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny1972 Posted August 8, 2015 Report Share Posted August 8, 2015 ziijn er toevallig nog auto s uit noord holland die ook naar de meeting in Venray gaan ,misschien kunnen we ergens afspreken en samen er heen rijden , danny1972 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 Mensen let op, het lijkt nog ver weg, maar de sluitingsdatum voor deze meeting is al over twee weken! Wil je nog mee, wacht dan niet te lang met aanmelden. En voor elke Ford liefhebber is deze meeting natuurlijk bijna niet over te slaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 Kom op mensen, zelfs de sierraclub heeft een grotere clublane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 vorig jaar waren we de grootste club... laten we dat dit jaar weer proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eamane Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 Ik ben er!! Maar weet nog niet of ik bij jullie of op concour ga staan. Weet niet of mijn inschrijving bij dr xrrsclub nou verwerkt is...... Hoewel kansloos is concours wel leuk... Heb ik wat te doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 Dat kan ook bij ons op de lane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted August 9, 2015 Author Report Share Posted August 9, 2015 Kom op mensen, zelfs de sierraclub heeft een grotere clublane. Alleen bij die stumper wil je niet bij staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 Lieve lieve gerjan, onze lieve vriend zit daar niet meer. Het is de sierra/scorpio club. Ook hebben ze niks met hem te maken. En nu weer liefjes ontopic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted August 10, 2015 Author Report Share Posted August 10, 2015 Lieve lieve gerjan, onze lieve vriend zit daar niet meer. Het is de sierra/scorpio club. Ook hebben ze niks met hem te maken. En nu weer liefjes ontopic Dan heb ik niks gezegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FeesST05 Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Inderdaad waar zijn die aanmeldingen moeten er wel nog wat bij!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartK Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Heren, ik zou heel graag bij de clubstand komen staan dit jaar (zou dus mijn eerste keer zijn) maar ik ben nog best wel twijfelachtig om de volgende redenen: - Hoe is jullie ervaring met krassen en beschadigingen? - Wat wordt er precies verwacht, dat ik de auto bijvoorbeeld open laat staan? Graag wat hulp om mij over te halen hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Er wordt niks van je verwacht! Je mag natuurlijk de auto open zetten, maar niks moet. De bedoeling is dat iedereen een leuke en gezellige dag heeft, en hoe je dat invult is in principe aan jezelf. Ga je de hele dag op een klapstoel voor je auto zitten, geen probleem, loop je de hele dag lekker rond en zien we je pas een paar uur later weer terug, ook geen probleem. Wat krassen betreft zou ik me niet al te druk maken. In principe staan alle auto's opgesteld met de voorkant richting het publiek. Achter de auto's is niks, een muur, hek of slootje. Mensen hebben in principe dus geen enkele reden om tussen de auto's door te lopen, anders dan de auto rondom te bekijken. Ook geven wij altijd wat meer auto's op dan dat er daadwerkelijk komen, waardoor we altijd ruimte zat hebben. Je staat niet spiegel aan spiegel geparkeerd en je hebt ongeveer wel een meter tussenruimte tot de volgende auto. Daarnaast is iedereen autoliefhebber dus let als het goed is ook wel op. Op de parkeerplaats van de lokale supermarkt heb je meer kans op krassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Bart, de clublane is de mogelijkheid die de organisatie van het evenement levert voor clubs om bij elkaar te staan. Je kan hier je auto parkeren.. maar ook showen tot zover jij wilt. Als jij hem open wil zetten, kan dat. Wil jij hem alleen parkeren, kan dat ook Er wordt niet expliciet op je auto gepast, het is dus op eigen verantwoording. Ervaring: het is een gezellige happening met veelal alleen liefhebbers. krassen heb ik er in de afgelopen 16 jaar nog niet opgelopen. Je kan ook alleen de boel (bijv motorruimte) showen als je er zelf bij bent.. en dicht doen als je een rondje gaat lopen. Er wordt eigenlijk alleen een goed humeur verwacht.. en tuurlijk zou het mooi zijn als je je auto verwend hebt op een was/poetsbeurt. Heren, ik zou heel graag bij de clubstand komen staan dit jaar (zou dus mijn eerste keer zijn) maar ik ben nog best wel twijfelachtig om de volgende redenen: - Hoe is jullie ervaring met krassen en beschadigingen? - Wat wordt er precies verwacht, dat ik de auto bijvoorbeeld open laat staan? Graag wat hulp om mij over te halen hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts