Gerjan Posted July 19, 2015 Report Share Posted July 19, 2015 De inschrijving is gesloten en de kaarten zijn defenitief op. Extra aanmeldingen zijn niet meer mogelijk. Zie het volgende bericht voor de definitieve deelnemerslijst. Het duurt welliswaar nog een kleine twee maanden voor het weer zover is, maar ik start alvast het inschrijftopic voor het European Ford Event 2015. Dit jaar op zondag 13 september op de Raceway Venray, dezelfde locatie als afgelopen jaar. Extra informatie vind je op de bijgevoegde pagina hier onder, of op www.europeanfordevent.nl Voor wie het niet weet: Wij staan als club op onze eigen stand op de meeting, we staan dus allemaal bij elkaar. Hiervoor is vooraf inschrijven en betalen wel noodzakelijk, omdat op basis hiervan onze benodigde ruimte wordt bepaald. Omdat we het aantal deelnemers vooraf moeten opgeven is het aanmelden mogelijk tot uiterlijk zondag 23 augustus, voor die tijd moet ook de betaling binnen zijn. Na 23 augustus kunnen we bij annulering ook geen geld meer terug geven! De kosten zijn €8,- per persoon (dus niet per auto!). Je kunt je in dit topic aanmelden, en geef daarbij ook het aantal personen door. In het onderstaande bericht zal ik het aantal aanmeldingen bij houden. Dit topic is leading, niet het aanmeldscherm! Je bent alleen aangemeld als het in dit topic staat aangegeven. Bij je aanmelding zal ik ook vermelden of de betaling is ontvangen. Plusleden ontvangen een eenmalige korting van €5,- op het totale bedrag, dus niet per persoon. Kortom: Gewone leden €8,- per persoon Plusleden €3,- voor de eerste persoon, €8,- voor elke extra persoon De betaling kun je overmaken naar: IBAN: NL86RABO0120537885 TNV: Fiestaclub.nl te Alkmaar Ovv: Aanmelding EFE/Forumnaam/Aantal personen (voorbeeld: Aanmelding EFE/VitroFiesta/1 persoon) (Ik ga er even vanuit dat je aan de hand van de door mij omschreven kosten zelf kunt berekenen hoeveel je moet betalen). We spreken om 07:30 af bij de McDonalds in Helmond. Op deze plek krijg je ook de toegangskaarten, omdat we die te kort van te voren krijgen om die naar iedereen persoonlijk op te sturen. (Mocht je echt niet eerder kunnen komen dan kunnen we de kaarten eventueel opsturen, dit is echter afhankelijk van wanneer wij de kaarten ontvangen en is ook op eigen risico!) Je krijgt één parkeerkaart voor de auto, die leg je op het dashboard. Voor elke persoon die je hebt aangemeld krijg je een toegangskaart. Vanaf 08:00 uur hebben wij als club toegang tot het meeting terrein. Vanaf de McDonalds is het een klein kwartier rijden naar EFE. Vanaf 09:00 uur hebben ook de gewone bezoekers toegang tot het terrein. We verzamelen om half 8 en we willen niet te laat vertrekken, dus zorg dat je op tijd bent! Let op: In het verleden heb ik diverse leden die niet op tijd bij de MacDonalds konden of wilden zijn bij de poort voorzien van kaarten. Dit is dit jaar niet meer mogelijk! Ik heb namelijk geen zin om de halve ochtend naar de poort heen en weer te lopen om mensen van kaarten te voorzien. Het is of verzamelen om half 8 bij Mac (ja dat is vroeg, maar het is voor iedereen vroeg), of de kaarten op eigen risico vooraf laten opsturen. Heb je nog vragen, schroom niet om ze te stellen! In het venster hieronder vindt je alle informatie over de meeting. Wil je deelnemen aan de meeting dan kan je je hier via de website aanmelden. In dit topic kan je discussiëren over de meeting. Het is niet nodig om aan te geven of je wel of niet komt want de deelnemers kan iedereen zien in het venster hieronder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted July 19, 2015 Author Report Share Posted July 19, 2015 (edited) Aanmelding: Jur - 2 (3) personen (betaald) Vidres - 3 personen (betaald) Chrissie469 - 2 personen (betaald) Razer - 1 persoon betaald FeeST05 - 1 persoon (betaald) DJayden - 1 persoon (betaald) Jelle_10 - 2 personen betaald Mk1 - 2 personen (betaald) Vitrofiesta - 1 persoon (betaald) Jordan - 3 personen betaald Danny1972 - 1 persoon (betaald) Knoopa - 2 personen betaald Roy1d - 2 personen (betaald) Evil-Bert - 1 persoon betaald Pim - 2 persoon (OVB) betaald Danny 123 - 1 persoon betaald Dennisvg - 2 personen betaald Kevin93 - 1persoon betaald michelxr2i - 1 persoon betaald Ronald_FT - 2 personen (betaald) Rude - 1 persoon betaald Bartk - 1 persoon betaald Dtn1991 - 2 personen betaald bikerrinie - 1 persoon betaald dylanV - 2 personen betaald Nielsleeuw - 2 personen betaald Idaniel - 1 persoon betaald RobertFezz - 1 persoon Totaal: 27 auto's 43 personen Edited September 10, 2015 by gerjan Bijgewerkt tot: zie boven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 Me! Schrijf er maar 2 op, eens kijken of er iemand zin heeft om mee te gaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 Ik ben erbij met me vriendin dus 2 personen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil Bert - MK7 Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 Mooi, zag dat de flyer nu ook beschikbaar was. (stiekem opgehangen op het werk ) Probeer er dit jaar ook bij te zijn, alleen ff kijken of ik als "Lid/deelnemer" of als "gewone bezoeker" ga. ...maar wil er zeker bij zijn. Groeten S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 Me! Schrijf er maar 2 op, eens kijken of er iemand zin heeft om mee te gaan! Vidres, maar ook anderen, gebruik even de link in het starttopic om je aan te melden (Net boven de witte 'box') of klik Hier !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FeesST05 Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Jep ook aanwezig 1 persoon 1 auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 gaaf! even kijken of ik mensen weet mee te krijgen, tis wel heel erg vroeg en aan de andere kant van NL voor mij hahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Dat is voor mij ook zo, maar wel de moeite waard. Dit is geen mc donalds meeting etc. Zou het gewoon eens doen Heb mij btw al aangemeld met de mk3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 ja dat zeker! waar moet jij vandaan komen dan Robert ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Sexbierum, friesland. Een anderhalf uur vanaf lelystad zeg maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk1 Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Ja, ik ben er ook bij met de mk1. Ik weet alleen nog niet met hoeveel personen.. Even navragen en dan schrijf ik me morgen in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Sexbierum, friesland. Een anderhalf uur vanaf lelystad zeg maar. dan moet je inderdaad nog even een stuk verder haha !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Voor dit soort meetings heb ik het wel over, een mac meeting waar misschien 10 personen komen gaat mij wat te gek. Ook engeland (fordfair) bezoek ik elk jaar. Een kleine 2000 km rijden.... Maar het is het waard En hoe meer mensen hoe beter natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 het staat bij mij nu ongeveer 90% vast dat ik ook ga, denk dat als we met zijn 4en (uit Lelystad) gaan de kosten erg meevallen, heb al 1 iemand die meegaat, is het trouwens alleen FORD wat er mag komen? of ook een Seat o.i.d. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted July 21, 2015 Author Report Share Posted July 21, 2015 Je mag met een seat komen maar dan kom je de baan niet op. Sta je ergens in een hoekje op de parkeerplaats. Hier opgeven is alleen met een ford je staat op de club leane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJayden Posted July 22, 2015 Report Share Posted July 22, 2015 Ben er zeker weer bij.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle_10 Posted July 22, 2015 Report Share Posted July 22, 2015 Ik ben er bij met 1 iemand. Alleen ik kan niet op de Fiestaclub website inloggen. Dus mijzelf niet aanmelden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Zouden we weer zo'n grote opkomst kunnen krijgen als vorig jaar? En lukt het ons dit jaar wel om van mk1 t/m mk7,5 te krijgen? Ik zie in ieder geval al de mk3, mk5, mk6, mk6.5 en mk7. Nu nog de mk7.5, mk1, mk2 en mk4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Gerjan neemt de MK1 mee (toch? ) Een mk7.5 moet niet zo'n probleem zijn denk ik. Dan alleen die mk2 en mk4 nog.. en laten hier nu net niet zo veel meer van rondrijden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted July 29, 2015 Author Report Share Posted July 29, 2015 Ik zou graag willen jur. Maar ik lig dan heerlijk topless in de zon aan het zwembad in de Franse zon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Ik zou graag willen jur. Maar ik lig dan heerlijk topless in de zon aan het zwembad in de Franse zon Ja wat is dat nou! Dat kan niet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk1 Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Ik doe mee met de mk1, met 2 personen. Alleen kan ik niet de gehele dag.... zal tegen de middag (uiterlijk 15.00) weer terug rijden. Als er toch nog een extra persoon mee wil, is dit een probleem? of kan er dan gewoon aan de kassa betaald worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Ik heb een 1.0 ecoboost 100pk ( Chip naar ± 145 pk ) uit 2013, is dat een Mk7 of Mk 7,5 ? (zit nog steeds te gissen) Zoals het eruit ziet kom ik met 2 personen en zelfde vraag als hierboven, mocht er nog iemand mee willen, kan dit dan daar betaald worden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Ja dat kan, mits je al een voorverkoop kaartje hebt. Ze vinden het dan nog steeds niet hee leuk, maar zullen noet moeilijk doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts