Vincent Posted June 14, 2004 Report Share Posted June 14, 2004 Hela!!Dit worden mijn nieuwe velgjes! BSA Cobra. Met nieuwe banden, 195/45/15. Morgen gaan ze er onder! Ik was eigenlijk op zoek naar een mooie set tweedhands velgen (zie andere topic), maar toen kwam ik op een site terecht van een bedrijf die een hele set gloednieuw levert tegen een (naar mijn mening) niet al te hoge prijs. Ik weet niet of ik dit onder 'Kortingen en Aanbiedingen' moet plaatsen, maar de site is: www.hoogendoornwheels.nl Greetz,Vince Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted June 14, 2004 Report Share Posted June 14, 2004 Goed dat je die site nog even neerzet. M'n Ford verkoper had die site ook doorgegeven aan me (was een vriend van hem) omdat je daar voor niet al te veel een complete set kan kopen. Hij werkt volgens mij alleen die jongen/man en daarom kan ie het wat goedkoper aanbieden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted June 14, 2004 Report Share Posted June 14, 2004 Mooie velgen, ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe ze staan onder de auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted June 14, 2004 Report Share Posted June 14, 2004 netjes!! snel foto's maken als ze erop zitten!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted June 14, 2004 Author Report Share Posted June 14, 2004 Goed dat je die site nog even neerzet. M'n Ford verkoper had die site ook doorgegeven aan me (was een vriend van hem) omdat je daar voor niet al te veel een complete set kan kopen. Hij werkt volgens mij alleen die jongen/man en daarom kan ie het wat goedkoper aanbieden.Op marktplaats.nl had 'ie een advertentie staan met een link naar zijn site. Zodoende dat ik daar terecht kwam. Hij heeft volgens mij helemaal geen showroom e.d. Alleen een hele mooie site. Vandaar die scherpe prijzen. Offreren en bestellen gaat via de email en binnen 2 dagen had 'ie het hele spul al in huis. Jullie mogen het best weten: ik betaal ? 573,= voor de nieuwe velgen met nieuwe banden, een set veiligheidsbouten, montage en uitbalanceren. Ik ben ook benieuwd hoe ze staan! Heb ze er wel even onder gezet met die site waar je verschillende velgen onder je auto kan zien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted June 14, 2004 Report Share Posted June 14, 2004 ja als ze er onder zitten foto's! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted June 14, 2004 Report Share Posted June 14, 2004 tjimpie, dat zijn nog eens goeie prijzen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted June 15, 2004 Author Report Share Posted June 15, 2004 Ze zitten eronder!!!! En het staat heel gaaf!! Ik zou graag met jullie het aangezicht van mijn bolide willen delen in de vorm van wat foto's (immers hij is nu eindelijk 'fotogeniek'), maar dat gaat nog even een paar daagjes duren... Ik heb namelijk zelf geen digitale camera, dus die moet ik even lenen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted June 15, 2004 Report Share Posted June 15, 2004 JA!! Foto's! Blij te horen dat je tevreden bent over de keuze! Altijd moeilijk om vanaf een plaatje te beoordelen of de elgen bij de auto passen.In afwachting van foto's verblijf ik,Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted June 15, 2004 Author Report Share Posted June 15, 2004 Haha.... Als je nog goedkoop mooie nieuwe velgen met banden wil hebben: zie eerste bericht van deze topic voor de internetsite. De man in kwestie doet de velgenhandel erbij, naast zijn gewone baan en hij geeft je gericht advies zonder je allerlei dure spullen aan te smeren. Hij heeft ze er bij mijn auto onder gezet en het rijdt prima!! Even off-topic: Jeroen, hoe was je vakantie?Greetz,Vince Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted June 15, 2004 Report Share Posted June 15, 2004 Mijn vakantie was geweldig: Lekker uitgerust (strand bij Antibes en Monaco), maar ook flinke inspanning (fiets+alpen=zweet ). En Monaco is en blijft een geweldige stad, zeker als er iemand zijn Enzo Ferrari even volgas door de tunnel jaagt! Morgen helaas weer aan het werk, maar dat is nou eenmaal nodig om zo'n vakantie te kunnen betalen Foto's volgen binnenkort!Leuk te horen dat je tevreden bent over je "velgenboer"! Gelukkig zijn er ook nog leuke bedrijven, die je niet meteen de eerste set aansmeren. Ik hou het voorlopig maar bij mijn eigen 5 spaaks velgen, vind ze nog steeds errug mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevin Posted June 15, 2004 Report Share Posted June 15, 2004 wel grappig heb van bsa het andere model de bsa racing met 5 spaak, want heb ook zelf voor die velgen gekeken maar vond ze niet bij mijn auto passen.maar zijn mooie graag resultaat zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted June 16, 2004 Author Report Share Posted June 16, 2004 Ja mensen, hier is 'ie dan eindelijk!!! Een foto van mijn bolide, met nieuw velgen!!!Komt 'ie:Nou, schiet er maar op.... Ik ben benieuwd Ehm.. nee het is niet die Punto op de achtergrond; die is van mn collega... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 ohnee he, stootstrips op je bumper *LOL* (Een van de weinige methodes om een Mazda van een Ford te onderscheiden )Ziet er goed uit! Velgen staan hem (of is het haar?) goed! En ook al een wit knipperlichtje Moet niet gekker worden! En aan de schittering in de lak te zien wordt ie flink vertroeteld! Bewaar deze foto goed, als je eenmaal verder bent met modden is het leuk om het begin nog eens terug te zien! (Ik dacht ook altijd dat ik het bij een paar andere velgen zou laten ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted June 16, 2004 Author Report Share Posted June 16, 2004 Thnx!!! Ben dr zeer tevreden over!!!Het is een HIJ. Ik vind het eigenlijk van origine een damesautootje. Aangezien een auto toch een beetje het verlengstuk is van de man, moet er een en ander aan geknutseld worden om 'm wat mannelijker te krijgen... En als je dan praat over een zij, dan tackle je weer die hele theorie.... Wat een l*lverhaal... Maar hij wordt zeker vertroeteld. Echter af en toe krijg ik tranen in mijn ogen als ik even heel goed naar de lak kijk... Sommige mensen en deuren openzwaaien... Een beetje verder modden zou ik wel willen, maar ik moet weer gaan sparen. Ben nog maar een arme student he.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Oh, mijn auto is een zij: mooie strakke lijnen, afgewerkt met mooie ronde vormen. Daarbij heeft ze een beetje een ochtendhumeur, moet eerst rustig worden opgewarmd Een auto rijden en student zijn! Dat is al heel wat in deze tijd (ik zal maar niks zeggen, tijdens stage en afstuderen had ik gewoon (??) een auto van de zaak ) Dus dat modden moet dan maar effe wachten tot je een zwaar overbetaalde baan krijgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted June 16, 2004 Author Report Share Posted June 16, 2004 Oh, mijn auto is een zij: mooie strakke lijnen, afgewerkt met mooie ronde vormen. Daarbij heeft ze een beetje een ochtendhumeur, moet eerst rustig worden opgewarmd Een auto rijden en student zijn! Dat is al heel wat in deze tijd (ik zal maar niks zeggen, tijdens stage en afstuderen had ik gewoon (??) een auto van de zaak ) Dus dat modden moet dan maar effe wachten tot je een zwaar overbetaalde baan krijgt Een zij? Daar zit wel wat in..... Ja ik ben denk ik een van de weinige studenten met een leuke auto. De meeste die ik ken met auto hebben zo'n half-uit elkaar vallend oud barrel! Het liefs mod ik er een eind op los... Een voor een, stukje bij beetje!! Het is al een hele verbetering sinds ik hem in januari ongemod kocht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Ja ik ben denk ik een van de weinige studenten met een leuke auto. De meeste die ik ken met auto hebben zo'n half-uit elkaar vallend oud barrel! Het liefs mod ik er een eind op los... Een voor een, stukje bij beetje!! Het is al een hele verbetering sinds ik hem in januari ongemod kocht! Dit ziet er niet uit als Barrel En dat modden is en blijft duur, ook als je een full-time baan hebt... Of wil ik gewoon te dure dingen aan mijn auto modden?? Je auto voorzien van een paar nieuwe slofjes is een hele verbetering, zowel voor het uiterlijk als voor de wegligging (als je ze een stukje breder en lager hebt t.o.v. de standaard breedte dan).En sommige mods kosten heel veel tijd, maar weinig geld. Goed op marktplaats.nl zoeken, dan kom je de leukste dingen tegen: ik heb voor 25 euro centrale deurvergrendeling aangeschaft, was alleen 2 middagen kwijt om het te monteren. Daarbij kwamen nog wat uurtjes uitzoek werk voor de aansluitingen enzo, maar met hulp van dit forum is het toch gelukt!(zoeken op Ford, niet op Mazda, maar daar was je zelf ook wel achter intussen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted June 17, 2004 Author Report Share Posted June 17, 2004 Tijd is het probleem niet zo... dat maak ik er gewoon voor!! Geld is idd een groter probleem. Daarom rustig aan! Marktplaats.nl kom je idd wel eens wat leuks tegen! Kwestie van geduld hebben tot je tegen iets leuks aan loopt. Wat ik inmiddels binnen heb, maar nog moet monteren zijn witte tellertjes. En verder staat een ander grilletje nog op mijn verlangelijstje. Gelukkig heb jij een hele beschrijving op fiestaclub.nl gezet hoe het moet Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 en ebay niet te vergeten heb gisteren een metalic atenne gekocht voor de auto met gratis metallic wieldopjes, ben ik van die zwarte doppen af in m'n velg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted June 17, 2004 Author Report Share Posted June 17, 2004 en ebay niet te vergeten heb gisteren een metalic atenne gekocht voor de auto met gratis metallic wieldopjes, ben ik van die zwarte doppen af in m'n velg Het zijn die hele kleine details die je auto chique maken he... Daarom ben ik ook zo tevreden over de witte zijknipperlichtjes en mijn metallic antennetje. Tweedehands scheelt ook klappen met geld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 En verder staat een ander grilletje nog op mijn verlangelijstje. Gelukkig heb jij een hele beschrijving op fiestaclub.nl gezet hoe het moet Ik heb er nog eentje (in het rood!) in mijn schuur liggen, compleet met gaas erin *hint*Ik heb namelijk de Mazda grille weer teruggezet, nadat ik deze een beetje heb aangepast... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted June 17, 2004 Author Report Share Posted June 17, 2004 En verder staat een ander grilletje nog op mijn verlangelijstje. Gelukkig heb jij een hele beschrijving op fiestaclub.nl gezet hoe het moet Ik heb er nog eentje (in het rood!) in mijn schuur liggen, compleet met gaas erin *hint*Ik heb namelijk de Mazda grille weer teruggezet, nadat ik deze een beetje heb aangepast...Aha... nou ik ben benieuwd wat je er aan heb aangepast! Maar ik begrijp de hint! Dat is dat grilletje waar je die montage instructies voor op fiestaclub.nl hebt gezet? Nou, ik heb wel interesse! Jij bent er toch ook bij de 27e? Ik was wel van plan om te komen, dus dan kunnen we praten!! Trouwens... Wij, de twee vreemde eenden in de club, zitten hier op deze topic wel een beetje met zn 2en te babbelen.... Dit is het begin van onze muiterij-plannen! Kwestie van geduld voor de club de 121club gaat heten Haha.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 Dat is inderdaad de grille die bij de instructies staat. Heb ik ruim een half jaar mee rond gereden, tot ik opeens de mod-koorts kreeg. Toen kwam er een bad-boy bonnet op (stuk plastic van Mattig) en die valt een stukje over de ovaal heen, zodat ie niet mooi meer rond loopt.Ik had een Noor (!) gezien die dit had opgelost door een 121 grille te monteren. Door het chrome te verwijderen, valt de bad-boy precies over deze grille heen:Met dank aan Edwin voor de foto!Ik ben druk bezig om de site te kraken en er een ander logo (MAZDA!) links boven in te plakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted June 17, 2004 Author Report Share Posted June 17, 2004 Dat is inderdaad de grille die bij de instructies staat. Heb ik ruim een half jaar mee rond gereden, tot ik opeens de mod-koorts kreeg. Toen kwam er een bad-boy bonnet op (stuk plastic van Mattig) en die valt een stukje over de ovaal heen, zodat ie niet mooi meer rond loopt.Ik had een Noor (!) gezien die dit had opgelost door een 121 grille te monteren. Door het chrome te verwijderen, valt de bad-boy precies over deze grille heen:Staat wel gaaf zo! Ik had zelf in gedachte de ovale grill (zoals die van jou) in combinatie met booskijkertjes op de koplamp. Dan kijkt 'ie niet zo treurig... De mod-koorts?? Dat is toch een uiterst besmettelijke ziekte waar je nooit meer vanaf komt? Haha... en nu ff neten....ZOOM ZOOM ZOOM !!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts