Jump to content

Opnieuw Voorstellen - Fiesta Red Edition

KevinOhdie
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Kevin en heb me in 2005 al eens aangemeld toen ik me eerste Ford Fiesta kocht. Waarna ik vervolgens een Peugeot 206 XS en 206 RC heb gehad. Toen weer terug gekeerd naar de Ford Fiesta en wel een Fiesta Mk7 sport. Vanaf begin van deze maand ben ik de eigenaar van een nieuwe Fiesta Red Edition 8)

Even een foto van me oude Fiesta Sport:

Fiesta-MK7-Sport.jpg

En de foto van de Red Edition welke super bevalt.

Fiesta-Red-Edition.jpg

Tjonge, dat zijn een hoop auto's in korte tijd! Rijd je veel km's, alles platgereden, of wil je gewoon regelmatig wat nieuws?

Valt nog wel mee toch, rijd gemiddeld 3 jaar met een auto. Maak niet bijster veel km's en gelukkig nog nooit een auto plat gereden en dat wil ik graag zo houden!

Wat mooi! Nog een Red edition. Het blijft een hele mooie auto he.. ik ben er nog altijd ontzettend tevreden mee en het is zo'n top compromis tussen sportiviteit en comfort. Was je sport een 1.6? Benieuwd hoe een Red edition is tegenover de "vorige" metal.

Veel plezier met je auto en welkom op het forum!

Valt nog wel mee toch, rijd gemiddeld 3 jaar met een auto. Maak niet bijster veel km's en gelukkig nog nooit een auto plat gereden en dat wil ik graag zo houden!

Ik telde vijf auto's in 10 jaar zo even snel. Dat is voor mijn doen veel. Gelukkig dat het niet door ongelukken is gekomen. Je wilt gewoon regelmatig wat nieuws. Veel plezier hier!

Ik telde vijf auto's in 10 jaar zo even snel. Dat is voor mijn doen veel. Gelukkig dat het niet door ongelukken is gekomen. Je wilt gewoon regelmatig wat nieuws. Veel plezier hier!

Ik wil ook wel om de max 2 jaar wat nieuws. En dat heeft absoluut niets te maken met hoe een auto bevalt, maar gewoon omdat ik het leuk vindt om weer wat anders te rijden.

Wat mooi! Nog een Red edition. Het blijft een hele mooie auto he.. ik ben er nog altijd ontzettend tevreden mee en het is zo'n top compromis tussen sportiviteit en comfort. Was je sport een 1.6? Benieuwd hoe een Red edition is tegenover de "vorige" metal.

Veel plezier met je auto en welkom op het forum!

Exact wat je zegt een top compromis tussen sportiviteit en comfort. Ik wilde eerst voor de Fiesta ST gaan, nadat ik er twee maal mee had gereden heb ik er toch vanaf gezien. De Fiesta ST vond ik persoonlijk een te stug onderstel hebben, maar buiten dat wel een geweldige wagen!

Mijn sport was een 1.6 (120pk), deze had ik gechipt naar ongeveer 140pk. Qua vermogen gelijk aan de Red Edition, maar de Red Edition voel veel sneller aan door de trekkracht onderin waarbij de 1.6 pas echter zijn vermogen afgaf boven de 4500 á 5000 toeren. De besturing van de Red Editon is ook wat scherper. Maar jij ook veel plezier met jouw Red Edition!