Jump to content

Even Voorstellen: Mark

Markable
 Share

Recommended Posts

Dag allemaal,

Mijn naam is Mark, ik ben 29 jaar, woonachtig in Zwolle en sinds 2 weken de trotse eigenaar van een 'Tonic-blauwe' Ford Fiesta MK6 uit 2005. Bij aankoop stond er ruim 145.000 op de teller en wat mij betreft komen hier nog vele kilometers bij.

Ik heb deze auto gekocht omdat ik een stijlvolle degelijke auto zocht die me veilig van huis naar werk brengt en andersom. Om over de vakantietripjes nog maar te zwijgen...

Ik ben als een blok gevallen voor de uitmuntende staat waarin deze 1.6 Futura zich bevind. Bovendien heeft hij hagelnieuwe 16" (gepoedercoate?) velgen met eveneens nieuwe Dunlop bandjes. Die grijze velgen staan wat mij betreft heel goed bij de kunststof handgrepen en stootstrips.

Een flinke tegenvaller is dat de auto vorige week al bij de Ford-dealer heeft gestaan om een vastgelopen remklauw te vernieuwen. Ik kocht de auto met nieuwe APK, maar de verkoper zette zijn hakken in het zand en ik kon fluiten naar een vergoeding of tegemoetkoming in de reparatiekosten.

Hopelijk blijft het hier voorlopig bij en kan ik nog lang genieten van deze Fiësta!

Evt. plannen voor aanpassing aan de auto:

• USB-aansluiting in 'handschoenenkastje' bouwen
  • Inbouwen andere (dubbel DIN) radio.
  • tweeters installeren.
  • privacyglass op achterruiten.

Klik hier voor enkele foto's.

Welkom en prima koop zo te zien.

Pech met je remklauw, maar had je de wagen dan bij een Forddealer gekocht? Met of zonder Bovag garantie?

Dank! Ik heb de auto gekocht bij een bedrijf (geen merk-dealer) dat niet aangesloten is bij de BOVAG.

Typisch gevalletje: Een goede leer voor de volgende keer! (Neemt niet weg dat het in mijn ogen absoluut klantonvriendelijk is.)