Gerjan Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 Op zaterdag 16 mei 2015 word er door Team G.A.S. (Gezellige Auto Sociëteit) een grote meeting georganiseerd waarbij Er een aantal prijzen zijn te winnen en er zal ook een Decibel contest worden gehouden. De mensen die mee doen aan de decibel contest zal een oorkonde aan uitgerijkt worden. Hieronder volgt het Adres, entree prijs en Prijzen die te winnen vallen: Adres: Recreatiepark de Wollebrand,Lange Broekweg te Naaldwijk. Entree prijs: € 3,- per Auto. Prijs per activiteit: € 3,- per onderdeel Prijzen te winnen tijdens deze Meeting: Voor deze activiteiten kun je je inschrijven bij de grijs-wite tent van Team G.A.S. Daar zullen 2 organisatoren bij de ticketsverkoop staan. - Best of show car - Best of girl car - Best of paint - Best of wheels - Best of Ratlook - DB Contest Dit is een meeting voor de Gezelligheid * Er zullen Eten & Drinktenten aanwezig zijn tegen kleine vergoeding. * Eventueel zullen we ook wat voor de kinderen gaan organiseren. Lees meer: http://www.team-gas.nl/break-the-day-16-mei-2015/ https://www.facebook.com/events/800672883357786/ Deze meeting word geregeld door Nick. Hij zal de aanmelding verzorgen bij GAS. Aanmelden kan tot uiterlijk 12 mei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta S tuning Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 Ik ben dus nick en hoop een leuke en gezellige opkomst tot 16 mei voor degene die willen komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 Ik bn erbij Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Van hoe laat tot hoe laat wordt dit gehouden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Uit me hoofd van 1 tot 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAMBA Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Me 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta S tuning Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Uit me hoofd van 1 tot 7 Ja christian dat kloot van 1 tot 7 ik wilde nog wel een premeet Gaan doen zo dat we als groep aan kunnen komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted May 4, 2015 Report Share Posted May 4, 2015 Goed idee dacht aan de overkant bij mij. Bij profile tyre center van kleef ligt tog op de route en voor mij een thuiswedstrijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta S tuning Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Goed idee dacht aan de overkant bij mij. Bij profile tyre center van kleef ligt tog op de route en voor mij een thuiswedstrijd ik heb even zitten kijken voor de mensen uit de regio delft is het inderdaad makkelijk om bij de profile tyre center afspreken en zat te denken om dan bij mamba (jeroen) op de breedstraat 1 in schiedam samen te komen en naar de volgende plek te rijden in de buurt van de meeting ben alleen nog naar een geschikte plek opzoek daar chris zou jij nog even het adres kunnen geven van de profile tyre center ??? die kon ik niet vinden namelijk ik hoor wel wat jullie er van vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Sadatweg en dan kom je al een heel eind haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 Iets van half 1 wegrijden? Bij van kleef? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinM23 Posted May 10, 2015 Report Share Posted May 10, 2015 Ik ben der bij, heb nu in ieder geval de zekerheid Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Ik kom ook wel even kijken, aangezien dat behoorlijk dichtbij is. Maar ik kom in de loop van de middag een keer aanwaaien, moet ik dan nog steeds van tevoren aanmelden? Of krijg je zonder aanmelding ook een plekje ergens op het terrein aangewezen? Indien aanmelding verplicht is dan kan je me mee tellen, mocht dat alleen voor clubverband zijn dan neem ik aan dat die ene auto niet uitmaakt en dan kom ik vanzelf een keer langs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennisvG Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Wij komen ook langs maar moeten eerst naar een kinderverjaardag, dus wij komen iets later. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta S tuning Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 aan melding is gedaan iets later door omstandig heden maar het is gebeurt betaaling gaat aan de deur denk dat ze het ook fijn vinden als je het geld gepast bij je heb tot zaterdeag iedereen Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta S tuning Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 aan melding is gedaan iets later door omstandig heden maar het is gebeurt betaaling gaat aan de deur denk dat ze het ook fijn vinden als je het geld gepast bij je heb tot zaterdeag iedereen half 1 verzamelen bij de Rabobank, De Tuinen 75, 2671 NX Naaldwijk kwart voor 1 ver treken we naar het meeting terrein Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinM23 Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 half 1 verzamelen bij de Rabobank, De Tuinen 75, 2671 NX Naaldwijk kwart voor 1 ver treken we naar het meeting terrein Top, tot zaterdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinM23 Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 half 1 verzamelen bij de Rabobank, De Tuinen 75, 2671 NX Naaldwijk kwart voor 1 ver treken we naar het meeting terrein Top, tot zaterdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinM23 Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Met hoeveel zijn we nu eigenlijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Even een klein verslag: Na wat gezoek (ik stond bij het recreatiepark maar bleek aan de andere kant van dat park te moeten wezen) toch het terrein gevonden en naast de fiesta's kunnen parkeren. Had al wel gauw door dat dit niet helemaal mijn soort evenement was. Veel auto's die vooral optisch waren aangepakt met airride ed. of honda's die klinken als een opgevoerde wesp. Er zaten overigens wel genoeg auto's bij waar echt netjes aan was gewerkt, maar het was niet allemaal mijn smaak. Anyway, nadat ik m'n auto had geparkeerd maakte ik effe een praatje met Dennis, en met hem begon ik aan een rondje over het terrein. En na ongeveer 10 auto's kwamen we een Focus ST en Fiesta ST tegen. Ik maakte er een foto van en had vervolgens aanspraak met de eigenaren. Daarna heb ik eigenlijk de rest van de tijd met die 2 staan praten, dat was ineens bijzonder gezellig Tegen het einde nog even de prijsuitreiking bekeken en toen naar huis gegaan. Al met al eigenlijk best goed vermaakt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAMBA Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 was een ballenmeeting, tijd vloog wel voorbij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 18, 2015 Author Report Share Posted May 18, 2015 Typische tupperware meeting jeroen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAMBA Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Typische tupperware meeting jeroen? die foto's die ik stuurde zulke auto's stond het meer en deel van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 18, 2015 Author Report Share Posted May 18, 2015 Gelukkig dan heb ik niks gemist Vind de bots al het randje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts