VitroFiesta Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Zondag 14 juni is het weer tijd voor de jaarmeeting van de XRRS-club op het Midland Circuit te Lelystad. De organisatie van deze meeting is geheel in handen van de XRRS club. Jaarmeeting: Het Ford evenement voor de hele gezin van het jaar staat weer klaar om van start te gaan. De Jaarmeeting van de Ford XR/RS Club. Er is weer van alles te doen, te zien, te koop, te beleven, te bepraten en ga zo maar door. Kortom, een heleboel redenen om deze gezellige meeting bij te wonen! Zie website voor meer informatie. Kosten zijn 2,50 voor XRRS clubleden, en €10,- voor niet leden. Kaarten koop je aan de poort, vooraf opgeven is niet noodzakelijk. Om 09:00 uur gaat de poort open. Wij verzamelen tussen 08:30 en 08:45 op het terrein van de Macdonalds in Lelystad. Vanaf daar rijden we gezamelijk naar de meeting. MacDonalds Larserplein 10 8226 PB Lelystad Opgeven voor XRRS Jaarmeeting is in principe niet nodig, maar je kunt hier natuurlijk wel laten weten of je komt. Samen rijden: Om te voorkomen dat dit een groot onoverzichtelijk topic wordt, kun je in dit topic bespreken of je vanuit de verschillende delen van het land samen wilt rijden. ---------------------------------- Hou dit topic regelmatig in de gaten voor eventuele wijzigingen mbt tot de BBQ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 (edited) Gerjan 2 personen meeting en bbq Svdriel 1 persoon meeting en bbq Vidres 1 persoon meeting en bbq jelle-10 1 personen bbq danny_123 1 persoon meeting en bbq Edited May 17, 2015 by gerjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svdriel Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Ger Jan 5 sateetjes 3 Spare ribs 1 ribeye 2-3 radlertjes Ben ik erbij Moet ik de Weber meenemen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted April 22, 2015 Report Share Posted April 22, 2015 Beiden present! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 24, 2015 Author Report Share Posted April 24, 2015 Zelf kan ik dan helaas niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Meeting ga ik wel naar toe, maar ik vrees dat ik de bbq moet laten schieten. Denk dat dat niet helemaal lekker uit gaat komen voor mij. Vind het wel een goed initiatief! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle_10 Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Aanwezig op de bbq. Nog niet helemaal of ik alleen of met mijn vriendin kom. Dus we houden het op 2. De meeting is nog niet helemaal zeker dat kijk ik nog even aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 123 Posted May 15, 2015 Report Share Posted May 15, 2015 ging al naar de meeting. waarom niet dan naar de bbq. dus ik ben ook aanwezig. op beide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patchweb Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Voor mij nog niet zeker of ik dit jaar aanwezig ben. Heb er een soort weddenschap op staan. Mocht Fransiska haar rijbewijs halen voor het event, dan mag zij onder begeleiding rijden en dan komen we wel. Haalt ze hem niet word het waarschijnlijk pas volgend jaar weer. De BBQ doen we in elk geval niet, ook als we wel naar Lelystad gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fransiska Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Voor mij nog niet zeker of ik dit jaar aanwezig ben. Heb er een soort weddenschap op staan. Mocht Fransiska haar rijbewijs halen voor het event, dan mag zij onder begeleiding rijden en dan komen we wel. Haalt ze hem niet word het waarschijnlijk pas volgend jaar weer. De BBQ doen we in elk geval niet, ook als we wel naar Lelystad gaan. 3 More days Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eamane Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Mooie gelegenheid jullie te leren kennen, maar ik twijfel nog even! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Mooie gelegenheid jullie te leren kennen, maar ik twijfel nog even! Bij twijfel: DOEN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Gewoon doen, leuke afsluiting van een mooie dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eamane Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Als ik ga wordt het wel zonder bbq hoor! Even teveel van het goede in mijn overvolle agenda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Is het je eerste meeting tosca? Zoja, dan kan ik jou deze zeker aanraden. Geen statische meeting, maar met slalom en soort van sprint op het circuit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eamane Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Nee hoor, met mijn F1 al een aantal keer hier geweest. Wij zijn geen groot fan van de XRRS club (in het verleden lid geweest, dus weten hoe 'gezellig' de club is ). maar Lelystad en EFE zijn vaak inderdaad wel leuke meetings. MAar wel eerste met de Fiesta en jullie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Gewoon doen, leuke afsluiting van een mooie dag +2 Robert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Nog niks zeker, mandy loopt op krukken. Is wat lastig voor haar. Ik kom erop terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Zal een stoel regelen voor haar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle_10 Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Aanwezig op de bbq. Nog niet helemaal of ik alleen of met mijn vriendin kom. Dus we houden het op 2. De meeting is nog niet helemaal zeker dat kijk ik nog even aan. Bbq voor 1 mijn vriendin kan niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Wij kunnen alleen de meeting. Dus ik en me vriendin zijn aanwezig bij de meeting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronald_FT Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 De meeting is een zekerheidje. BBq gaan we even overleggen... Morgen avond is snel genoeg toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fransiska Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Patchweb en ik komen niet. Vandaag voor een herexamen heen geweest, helaas me nog niet gelukkig mogen prijzen. Aangezien hij eerder al gemeld had dat wij er een weddenschap op hadden staan, zullen we er niet aanwezig zijn. Volgend jaar weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Aanmelden kan tot 31 mei. Als het aantal personen bekend is ga ik iedereen een pb doen met de kosten het rekeningnummer en de exacte locatie. Zat zelf te denken Begin bbq 17.00 tot 20.00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTN1991 Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Bij de meeting ben ik zeker van de partij. Maar vanwege mijn werk zal de bbq niks worden voor mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts