Jump to content

Jaarmeeting Xr-rs Club 14 Juni Lelystad

VitroFiesta
 Share

Recommended Posts

Zondag 14 juni is het weer tijd voor de jaarmeeting van de XRRS-club op het Midland Circuit te Lelystad. De organisatie van deze meeting is geheel in handen van de XRRS club.

Jaarmeeting:

Het Ford evenement voor de hele gezin van het jaar staat weer klaar om van start te gaan. De Jaarmeeting van de Ford XR/RS Club. Er is weer van alles te doen, te zien, te koop, te beleven, te bepraten en ga zo maar door. Kortom, een heleboel redenen om deze gezellige meeting bij te wonen! Zie website voor meer informatie. Kosten zijn 2,50 voor XRRS clubleden, en €10,- voor niet leden. Kaarten koop je aan de poort, vooraf opgeven is niet noodzakelijk.

Om 09:00 uur gaat de poort open. Wij verzamelen tussen 08:30 en 08:45 op het terrein van de Macdonalds in Lelystad. Vanaf daar rijden we gezamelijk naar de meeting.

MacDonalds

Larserplein 10

8226 PB Lelystad

Opgeven voor XRRS Jaarmeeting is in principe niet nodig, maar je kunt hier natuurlijk wel laten weten of je komt.

Samen rijden:

Om te voorkomen dat dit een groot onoverzichtelijk topic wordt, kun je in dit topic bespreken of je vanuit de verschillende delen van het land samen wilt rijden.

----------------------------------

Hou dit topic regelmatig in de gaten voor eventuele wijzigingen mbt tot de BBQ.

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gerjan 2 personen meeting en bbq

Svdriel 1 persoon meeting en bbq

Vidres 1 persoon meeting en bbq

jelle-10 1 personen bbq

danny_123 1 persoon meeting en bbq

Edited by gerjan

Meeting ga ik wel naar toe, maar ik vrees dat ik de bbq moet laten schieten. Denk dat dat niet helemaal lekker uit gaat komen voor mij. Vind het wel een goed initiatief! :duim:

• 2 weeks later...

Voor mij nog niet zeker of ik dit jaar aanwezig ben. Heb er een soort weddenschap op staan. Mocht Fransiska haar rijbewijs halen voor het event, dan mag zij onder begeleiding rijden en dan komen we wel.

Haalt ze hem niet word het waarschijnlijk pas volgend jaar weer.

De BBQ doen we in elk geval niet, ook als we wel naar Lelystad gaan.

Voor mij nog niet zeker of ik dit jaar aanwezig ben. Heb er een soort weddenschap op staan. Mocht Fransiska haar rijbewijs halen voor het event, dan mag zij onder begeleiding rijden en dan komen we wel.

Haalt ze hem niet word het waarschijnlijk pas volgend jaar weer.

De BBQ doen we in elk geval niet, ook als we wel naar Lelystad gaan.

3 More days

Is het je eerste meeting tosca?

Zoja, dan kan ik jou deze zeker aanraden. Geen statische meeting, maar met slalom en soort van sprint op het circuit

Nee hoor, met mijn F1 al een aantal keer hier geweest. Wij zijn geen groot fan van de XRRS club (in het verleden lid geweest, dus weten hoe 'gezellig' de club is ;)). maar Lelystad en EFE zijn vaak inderdaad wel leuke meetings.

MAar wel eerste met de Fiesta en jullie ;).

Aanwezig op de bbq. Nog niet helemaal of ik alleen of met mijn vriendin kom. Dus we houden het op 2.

De meeting is nog niet helemaal zeker dat kijk ik nog even aan.

Bbq voor 1 mijn vriendin kan niet

Patchweb en ik komen niet. Vandaag voor een herexamen heen geweest, helaas me nog niet gelukkig mogen prijzen. Aangezien hij eerder al gemeld had dat wij er een weddenschap op hadden staan, zullen we er niet aanwezig zijn. Volgend jaar weer.

Aanmelden kan tot 31 mei. Als het aantal personen bekend is ga ik iedereen een pb doen met de kosten het rekeningnummer en de exacte locatie.

Zat zelf te denken Begin bbq 17.00 tot 20.00

• Gerjan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...