Guest whiskeyy Posted March 31, 2015 Report Share Posted March 31, 2015 hey Na een handige en plezierige tijd wil ik me uitschrijven op de forum omdat ik geen fiesta meer bezit. Waar kan ik mezelf afmelden op dit forum ? ik kan het nergens vinden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dwayne Posted April 1, 2015 Report Share Posted April 1, 2015 Hallo, bovenstaande geldt ook voor mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 In principe werken we niet met afmeldingen, je account blijft gewoon bestaan en zo lang je er zelf niets mee doet gebeurd er ook niets mee. Tenzij je expliciet wilt dat je account verwijderd wordt doen we dit normaal gesproken ook niet, omdat het forum er niet overzichtelijker van wordt. Je geplaatste berichten blijven ten alle tijden gewoon staan, ook als je account verwijderd verwijderd is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest whiskeyy Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 In principe werken we niet met afmeldingen, je account blijft gewoon bestaan en zo lang je er zelf niets mee doet gebeurd er ook niets mee. Tenzij je expliciet wilt dat je account verwijderd wordt doen we dit normaal gesproken ook niet, omdat het forum er niet overzichtelijker van wordt. Je geplaatste berichten blijven ten alle tijden gewoon staan, ook als je account verwijderd verwijderd is. volgens mij is er een wettelijke plicht om een afmelding aan te nemen als iemand er om vraagt. Ik zal dit verder nog even uitzoeken van het weekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Daarom zeg ik dus ook in mijn bericht "tenzij je expliciet wil dat je account verwijderd wordt". Mij hoor je niet zeggen dat we dat niet willen hoor, dus waarom zou je dat gelijk wettelijk uit moeten zoeken? Als jij wil dat je account verwijderd wordt dan doen we dat. Ik zeg alleen dat we dit normaal gesproken niet doen als het niet nodig is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Account verwijderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spqr Posted February 5, 2019 Report Share Posted February 5, 2019 Hoi Niels! Ook ik zou graag mijn account hier willen verwijderen. Heel veel dank, SPQR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts