Jump to content

Schippersstop Meeting

Gerjan
 Share

Recommended Posts

De pech blijft me achtervolgen omdat op iedere datum waarop er een meeting is ik wel wat heb of op vakantie ben.

Had er graag bij willen zijn maar uitgerekend op deze datum is mijn vrouw jarig.

'Schat, je bent weer een jaar ouder.. Vandaag heb ik een speciaal uitje geregeld voor ons!'

:')

En 'op vakantie zijn' en 'pech hebben', kan niet echt in één zin ;)

Geniet er in ieder geval van :P

Ik twijfel, kan zijn dat ik er plotseling ben. :)

'Schat, je bent weer een jaar ouder.. Vandaag heb ik een speciaal uitje geregeld voor ons!'

:')

En 'op vakantie zijn' en 'pech hebben', kan niet echt in één zin ;)

Geniet er in ieder geval van :P

Ik twijfel, kan zijn dat ik er plotseling ben. :)

Ja, het wordt inderdaad lekker wokken. Maar je hebt gelijk, we hadden een prima rondreis met de blauwe en dat was geen pech.

Ja, het wordt inderdaad lekker wokken. Maar je hebt gelijk, we hadden een prima rondreis met de blauwe en dat was geen pech.

Schrijf maar vast in de agenda. 21 november wokken. Waarschijnlijk kun je je vanaf dit weekend aanmelden. En volgt er dan meer informatie.

Was wat mij betreft een zeer geslaagde meeting!

De aanloop was wat rommelig, aangezien wij plotseling werden geconfronteerd met een redelijk gevulde parkeerplaats, terwijl was toegezegd dat we alle ruimte zouden hebben. Ook hoorden we pas afgelopen weekend dat de KTM offroad rit hier gaande was, en dat deze een stop op dezelfde locatie zouden maken. Uiteindelijk zijn we er gelukkig redelijk goed uitgekomen en hadden we een groot deel van het terrein beschikbaar. Hierdoor was het soms wat rommelig, maar dat was helaas niet anders. Jammer dat niet alle crossers het fatsoen konden opbrengen om op een normale en veilige manier over de parkeerplaats te rijden, maar dat is iets wat wij helaas niet in de hand hebben.

Verder was het naar mijn idee goed geslaagd. Prachtig weer, goede opkomst en gezellig. Hoop bekende gezichten weer voorbij zien komen. Ook leuk dat er een flink aantal (prachtige!)klassiekers aanwezig waren, en dat er ook een behoorlijk aantal Belgische bezoekers aanwezig waren.

Gerjan en Ruud bedankt voor de organisatie!

Her en der wel opgevangen dat mensen het jammer vonden dat iedereen door elkaar heen stond, en niet club bij club. Als je zonder opgave van exacte aantallen een meeting met meerdere clubs organiseert dan is het lastig om voor iedereen ruimte te reserveren, zeker op een openbaar terrein wat voor dit aantal bezoekers eigenlijk maar net groot genoeg is. Ook is het juist wel eens leuk om "gemengd" te staan, dan zie je nog eens wat anders. We staan altijd al netjes naast elkaar toch.

• 2 weeks later...
  • Gerjan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...