Jump to content

Schippersstop Meeting

Gerjan
 Share

Recommended Posts

Na het daverende succes van de nieuwjaarsmeeting hebben we besloten om hier een vervolg aan te geven maar dan tegen het einde van de zomer. Als locatie vonden wij schipperstop in Veldhoven (vliegbasis Eindhoven) wel een geschikte locatie.

Wat is de bedoeling? Zo veel mogelijk Ford bij elkaar. Elk type en bouwjaar is welkom.

Wat gaan we doen. Nou er een gezellige middag van maken.

Tevens gaan we iets met prijzen doen. Maar hoe en wat volgt nog.

Op de locatie is een was, tank en eet gelegenheid. De locatie word belangeloos beschikbaar gesteld dus maak er gebruik van.

Ken jij mensen met een leuke Ford nodig ze uit.

Heb je contacten binnen een fordclub nodig ze uit En laat het net zo succes worden als Nieuwegein.

Tot slot de adres gegevens.

SchippersStop

Habraken 2605

5507 TR Veldhoven

https://www.facebook.com/events/747942411980530/

Grt Niels, Ruud en Gerjan.

Edited by gerjan

Tevens gaan we iets met prijzen doen. Maar hoe en wat volgt nog.

De auto met de meeste modder op de zijkant?

Op de locatie is een was, tank en eet gelegenheid. De locatie word belangeloos beschikbaar gesteld dus maak er gebruik van.

Oh shit. Nu heb ik geen excuus...

Ik heb op facebook aangegeven dat ik misschien ben. Even afhankelijk van de planning tijdens de vakanties.

• 3 weeks later...

Inmiddels zijn we helaas zo ver dat we kunnen melden dat de meeting op 7 juni definitief niet doorgaat! Uiteraard komt er een andere datum, maar dat wordt waarschijnlijk pas ergens in oktober. Wat de nieuwe datum wordt melden we later.

• 2 weeks later...

Juli augustus zit je met de vakantie periode en september zit je met efe. Wouden ook niet te dicht op efe gaan zitten. En waren wat datums dat er al een meeting oid was bij schipperstop. Voor volgend jaar maar optijd reserveren.

• 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
  • Gerjan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...