Jump to content

Ford Experience Day 2015

VitroFiesta
 Share

Recommended Posts

Ik was met nog 2 auto's onderweg naar de mac maar toen bleek dat alles was afgesloten, en we waren in helligom rond 9 uur dus we moesten verder zoeken met 3 auto's naar de juiste weg en uit eindelijk hadden we het gevonden. Toen kwamen we bij een stoplicht we stonden op het punt naar links gaan naar de mac en toen zagen we jullie voorbij rijden dus wij dachten snel er achter aan haha. We reden met 2 ultimate's en 1 rode ST het was wel grappig toen we jullie voorbij zien gaan haha :grin:

• Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik was met nog 2 auto's onderweg naar de mac maar toen bleek dat alles was afgesloten, en we waren in helligom rond 9 uur dus we moesten verder zoeken met 3 auto's naar de juiste weg en uit eindelijk hadden we het gevonden. Toen kwamen we bij een stoplicht we stonden op het punt naar links gaan naar de mac en toen zagen we jullie voorbij rijden dus wij dachten snel er achter aan haha. We reden met 2 ultimate's en 1 rode ST het was wel grappig toen we jullie voorbij zien gaan haha :grin:

We zijn iets voor half 10 vertrokken bij de Mac.

Waren jullie dat :P

Reed heeel even achter jullie met mijn blauwe mk3.

Ben terug gereden en via de snelweg gegaan.

Bleek veel sneller :-)

haha oke. Ik kom niet uit die buurt dusja ik volgde de tomtom gewoon. en die stuurde ons alle kante op.

Maarja, verder was het wel een leuke dag.

• Gerjan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...