Jump to content

Ford Experience Day 2015

VitroFiesta
 Share

Recommended Posts

• Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jammer van dat weer,was verleden jaar veel leuker dan nu.

Hadden nog wat activiteiten,buiten en kan je wat winnen,met voetbal bv.

Maar voorop komst fiesta toch leuk :duim:

Ik heb een gezellige dag gehad. Beetje jammer van het weer, maar eigenlijk viel het me nog wel iets mee. Het grootste deel van de ochtend was het op zich nog redelijk droog. Leuk om ook weer eens wat oude Fordjes te zien, en natuurlijk om weer eens in net museum te kijken. Hoop mensen weer gesproken, dus ik heb me goed vermaakt. Vanwege het weer iets minder laat gemaakt dan normaal, maar toch genoten.

Vond het geslaagd ondanks het weer. Alleen ze moeten er een dag vullend programma van maken. Vanaf half 10 tot 17 is te lang. Daarom waren we wat eerder weg.

Van wie was die Hertz ST dan? Grappig dat kennelijk iemand de moeite neemt die te huren om naar een meet te komen, of is dat een foute aanname?

Dat is mijn eigen auto..

Vond het geslaagd ondanks het weer. Alleen ze moeten er een dag vullend programma van maken. Vanaf half 10 tot 17 is te lang. Daarom waren we wat eerder weg.

Ik ging om 15:00 uur weg en toen was de parkeerplaats al grotendeels leeg. Maar ben het met je eens, er is voor zo'n lange dag eigenlijk niet zo veel te doen.

Vorig jaar was er hier duidelijk meer activiteit. Dit ontbrak helaas deze ronde alhoewel het weer ook niet meewerkte. Willem zijn Jetseal109 kon toch niet voorkomen dat de buien halverwege de middag op de vlucht sloegen :-)

Hoe dan ook was het toch gezellig en ontbrak het niet aan oude en bijzondere Fordjes.

Gisteren avond nog even met Kdenlive de film "gemonteerd"

Verder is de film, alleen aan het begin gelukkig, niet geschikt voor kijkers die altijd alles netjes opruimen en hun afval in de daartoe behorende afvalbakken deponeren: FED31-05-2015

Edited by allesklusser

Het gaat fout met het dropbox account.

Ze willen niet genoeg bandbreedte weggeven als het een gratis account is. Omdat iedereen ging downloaden werd ik vanmorgen ook al in de ban gedaan.

Ik ga het spul overzetten naar Googledrive of anders Onedrive.

Hier krijg je wel meer bandbreedte en zelfs meer opslagruimte.

Als dit goed gaat ga ik dropbox eruit knikkeren vanwege hun kinderachtige gedrag. Immers hoe kun je nu weten hoe op moment A er zoveel downloads zich plaatsvinden.

Moet hiervoor wel de nodige linkverwijzigen gaan aanpassen in de meeste van mijn topics

Nog wat geduld nog, moet gaan lukken.

• Gerjan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...