Jump to content

Ford Experience Day 2015

VitroFiesta
 Share

Recommended Posts

Voor de tweede keer organiseerd Ford Nederland de Ford Experience Day, op het terrein van het Den Hartogh Ford Museum in Hillegom (nabij Haarlem). Deze keer op zondag 31 mei.

"Tijdens deze dag kunnen bezoekers de mooiste klassieke en nieuwe Ford modellen bekijken, alsook talloze leuke activiteiten ervaren.

Net als vorig jaar, willen wij alle Ford Fanclubs de kans geven om hun eigen pronkstukken ten toon te stellen op de Ford Experience Day 2015 in Hillegom."

Ik ben er zelf vorig jaar niet bijgeweest, maar ik begreep dat het wel een succes was. Blijkt ook wel, anders hadden ze er vast geen vervolg aan gegeven.

Ze willen van ons graag het aantal auto's weten, dus opgave voor 3 april 2015, dan regelen wij de opgave als club. Het is natuurlijk leuk om variatie aan auto's te hebben, dus ook wat oude modellen zou leuk zijn.

Aanwezig:

Niels - Mk6.5

Robert - Mk3 (ovb)

Francis - Mk5 Sport

Danny - Mk6.5

Gerjan - Mk1 of Mondeo

Dick - Mk6.5

Roy - Mk3 (ovb)

Christiaan - Mk6.5

Raymond - Mk6.5

Timothy - Mk6 ST

Jelle -Mk6.5

Martin Mk7.5 ST

Willem - Mk7

Freaky - Mk7

Phil - Mk7.5

Sander - Mk3

John - Mk6

Dennis - Mk7.5 ST

Nick - Mk6

Ricardo - Mk7

• Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Helemaal mee eens Gerjan.

Ik heb maar een 1.3tje.

Iets anders is wel dat er weinig clubleden met "oudere modellen" zich gemeld hebben. De MK6 - MK7.5 lijkt de boventoon te gaan voeren.

Moet toch nog lukken om toch wat oudere modellen erbij aanwezig te laten zijn.

Het kan nog tot a.s. vrijdag om aan te melden.

Dat begint de laatste tijd sowieso een beetje een trend te worden. Niks ten nadele van de nieuwe modellen, maar de oude modellen beginnen gewoon langzaam te verdwijnen. Zag je een paar jaar terug nog volop Mk3's, die beginnen nu al aardig zeldzaam te worden. Zelfs de Mk4 begint al uit het straatbeeld te verdwijnen. Ben bang dat de slooppremie van een paar jaar terug een hoop fataal is geworden. En ik verbaas me er toch steeds over hoe ontzettend snel nieuwe auto's in waarde dalen. Dus je koopt een redelijk nieuwe auto al voor relatief weinig geld.

Als het weer goed is. En ik heb een goede bui kan ik de mk1 wel mee nemen. Al is hij kwam uiterlijk niet om naar huis te schrijven.

Net als vorig jaar moet het dit jaar toch wel lukken om van elk type er minimaal 1 daar te krijgen.

• Gerjan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...