Jump to content
Fiestaclub.nl
vanbeverd

Ford Fiesta Mk7.5

Recommended Posts

Jeminee, dat is speciaal zeg.

Zit met mijn Sport al vaak tegen de grond aan te schrapen, waardeloos al die drempels.

Het staat de Fiesta zeker goed, is alleen niet mijn smaak, maar super dat je het doet!!!!

Just now, Rickwick said:

Zit met mijn Sport al vaak tegen de grond aan te schrapen, waardeloos al die drempels.

Wat is het toch dat iedereen met hun Sport tegen de drempels lopen te schrapen en ik met mijn dik 5 centimeter verlaagde sport (mk5) nergens last van heb?

OT: leuk dat airride, wil het zelf ooit op mijn daily hebben. Al was het maar vanwege het comfort{angel}

Geen idee Vidres.

Misschien dat ze hier (Alphen aan den Rijn en omstreken) hogere drempels neerleggen ofzo (ik doe maar een gooi).

Hier om de hoek moet ik toch echt scheef over de drempel, anders is het een en al geschraap. 

Heb zelf ook een MK7 Sport (niet verlaagd) en schraap met enige regelmaat ook wat lak van de bumper af...

5 hours ago, Rickwick said:

Geen idee Vidres.

Misschien dat ze hier (Alphen aan den Rijn en omstreken) hogere drempels neerleggen ofzo (ik doe maar een gooi).

Hier om de hoek moet ik toch echt scheef over de drempel, anders is het een en al geschraap. 

Nou hier in de randstad kunnen ze er ook wat van, maar drempels schuin nemen is voor mij niet aan de orde.

4 hours ago, Dee82 said:

Heb zelf ook een MK7 Sport (niet verlaagd) en schraap met enige regelmaat ook wat lak van de bumper af...

Mijn bumper is ook niet meer de mooiste (lang leve het wegdek in de Amsterdamse binnenstad) maar dat is nou niet omdat ik elke drempel schraap.

Heb vroeger ook veel geschraapt, hoort erbij. Je kan het duidelijk zien op sommige foto's of op mn facebook

Einde van m'n projectje..

Vorige week donderdag een ongeval gehad, waarbij ik wel in m'n recht ben. Maar de auto is maandag pertotal verklaard.. Dus hierbij stopt het projectje..

Nee dat meen je niet?:thumbdown: Wat is er gebeurd? Zo zonde want je auto zag er echt puntgaaf uit!!

Reed smorgen's op een voorrangsbaan, en er kwam iemand uit een straat waar je normaal niet in of uit mag rijden, ik reed 70km/uur.

Op laatste moment is de tegenpartij nog voor mn wagen gekomen, kon niet meer stoppen.. Alle airbags zijn afgegaan, maar zelf of m'n vriendin geen lichamelijke schade.

2eda9l2.jpg

Een ware verschrikking om te zien Dries. Doodzonde.

Laat het allerbelangrijkste zijn dat alle inzittende ongedeerd zijn, dat is goed nieuws.

En nu? wat gaat er gebeuren met de Fiesta?
Ga je hem opknappen, in onderdelen verkopen, of rechtstreeks naar de sloop?

Man man man eeuwig zonde dit zeg. Zoals Nepgangster al zei belangrijkste is dat inzittende ongedeerd zijn daar een auto vervangbaar is in tegenstelling tot een mens.

Mocht je eventueel onderdelen los gaan verkopen heb ik misschien wel interesse in iets maar komt later wel als bekend is wat je gaat doen.

In ieder geval nog sterkte met de afhandeling.

Neen ik ga de auto niet opknappen. Is pertotal dus ga een nieuwe wagen aanschaffen. Het kan zijn dat er eventuele onderdelen tekoop komen te staan.

De volledige kofferinbouw en de Airride poten komen waarschijnlijk wel te koop te staan.

3 minutes ago, vanbeverd said:

Neen ik ga de auto niet opknappen. Is pertotal dus ga een nieuwe wagen aanschaffen. Het kan zijn dat er eventuele onderdelen tekoop komen te staan.

De volledige kofferinbouw en de Airride poten komen waarschijnlijk wel te koop te staan.

Velgen overleefd?

Daar heb ik wel interesse in als ze nog perfect zijn.

Wordt het wel weer een Fiesta, nu hij je zo zonder kleerscheuren heeft gered?

Just now, vanbeverd said:

Ik heb wel interesse in de diffuser mocht je die gaan vekopen

3 minutes ago, NepGangster said:

Velgen overleefd?

Daar heb ik wel interesse in als ze nog perfect zijn.

Wordt het wel weer een Fiesta, nu hij je zo zonder kleerscheuren heeft gered?

Velgen hebben het overleefde, enkel een klein tikje in de linkervoorvelg. Ik heb een bieder dat de velgen + lug nuts koopt voor €1100.

Mocht je interesse hebben, geef maar een privebericht.

Dat is best wel klote....

Was zeker een mooie Fiesta om te zien!!

Maar het belangrijkste is dat het met jouw en je vriendin goed gaat, want een auto is gelukkig vervangbaar.

Maar wat gaat er hierna komen, weer een Ford of iets anders?

Dit wens je niemand toe! Gelukkig dat alle inzittende ongedeerd zijn.

Succes met de afhandeling!

Belangrijkste is dat je vriendin en jij er goed afgekomen zijn. Maar wat zonde zeg want je had er iets heel bijzonders van gemaakt.

Het beste verder met de afhandeling.

Guest

Dries, Ook gelukkig dat julli er goed vanaf zijn gekomen! De mooie wagen, helaas, vervangbaar! Jij en je vriendin niet, als het fataal zou zijn afgelopen! Succes met een volgende Fiesta! 

Hey man,

Echt heel sneu van je super auto..

Blij om te horen dat jullie zelf niets hebben..

Ik weet niet of het heel beleefd is om te vragen maar zijn je WINTERvelgen (welke zijn dit?) en je uitlaat (wat is dit precies voor een?) te koop..

Ben nog op zoek naar mooi setje velgen en uitlaat.

Groetjes Remy

39 minutes ago, Remkerededition said:

Ik weet niet of het heel beleefd is om te vragen maar zijn je zomervelgen (welke zijn dit?)

CAST13 RB2, gepoedercoat in zwart

Hij gaf gisteren aan een bod te hebben van 1100..

Het is voor mij net iets te veel.
Hier meer mooie foto's op zijn instagram: https://www.instagram.com/dries3svb/

Dan zet ik nu mijn stalker modus weer uit :)