Jump to content

2015 Fiesta Kalender Om Zelf Af Te Drukken

allesklusser
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ben wat aan de late kant met dit idee en dat kwam eigenlijk omdat ik pas sinds kort ontdekte dat het mogelijk is om met GWENVIEW een kalender aan te maken. Dit is trouwens vrij te gebruiken software onder GNU license.

De foto's zijn allemaal van het clubforum willekeurig gekozen waarbij kentekenplaten onherkenbaar zijn gemaakt.

Het geheel is als PDF te downloaden en bestaat uit 12 op A4 af te drukken pagina's.

Fiestakalender2015

Clubmeetings en andere Fordmeetings heb ik ook geplaatst in zoverre de data zoals opgesteld door Gerjan bekend zijn.

Via sommige online websites is het mogelijk om een echte kalender te laten afdrukken. Op standaard A4 ziet het redelijk tot goed uit.

Nogmaals een fijn 2015 allemaal.

Hallo,

Heb even gekeken maar de link is erg langzaam. File komt via dropbox en is niet al te snel om 90Mb binnen te halen. Moet het wel doen met wat geduld.

Bij mij kwam de file vrij vlot binnen! Met ADSL internet (max. 17mbits) en Andriod 4.2 besturing systeem! De Adobe file (85mb) duurde wel even voor die zich opende met de Adobe reader! Maar geen probleem verder. :-D

Mooi gemaakt, zonder allerlei poespas Fiesta's, gewoon doorsnee auto's!

Thanks allesklusser, en allen een voorspoedig 2015 toegewenst!

:-)

Hallo,

Heb even gekeken maar de link is erg langzaam. File komt via dropbox en is niet al te snel om 90Mb binnen te halen. Moet het wel doen met wat geduld.

Geduld loont inderdaad. Ziet er goed uit de kalender.

Thx, mooie kalender.

... ehh zit alleen een "heel klein" foutje in.

24 oktober .... moet zijn Veldhoven.

Moet ik toch even melden, Schipper is bij mij om de hoek :grin:

Dus probeer er die dag (weer) bij te zijn.

Groeten S.

Hi, stink ik er weer in. Ben daar tig keer geweest in dat hotel voor trainingen en een transportbedrijf hier heet Velthoven. gewoon allemaal stam + t van maken, zijn we er vanaf.

Share

• Create New...