Bunsing Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 hallo,ik heb een vraag:weet iemand wat het kost en waar ik het beste(goedkoopste)stoelverwarming kan laten monteren in mijn fiesta MK7.5(2013) ecoboost. bij de dealer kost het 225 euro per stoel en dat vind ik redelijk prijzig nl. alvast bedankt voor de info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 hallo,ik heb een vraag:weet iemand wat het kost en waar ik het beste(goedkoopste)stoelverwarming kan laten monteren in mijn fiesta MK7.5(2013) ecoboost. bij de dealer kost het 225 euro per stoel en dat vind ik redelijk prijzig nl. alvast bedankt voor de info Ga er maar vanuit dat dat al goedkoop is, zijn wel goedkopere kits maar die moet je dan zelf inbouwen en aansluiten. Als die 225€ het all-in bedrag is zou ik het gewoon doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
toxicnick Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 ik deel de mening van francis ook heb je dan garantie en een plek om te zeuren als dr iets nie helemaal naar je zin is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Als die €225,- voor de complete set is met de originele OEM onderdelen dan zou ik naar de dealer rennen en gelijk ja zeggen. Dat is een goede prijs. Ik heb in mijn oude MK7 ook stoelverwarming ingebouwd, dat kwam uit op €210 per stoel. Nu ben ik wel benieuwd hoe ze met originele onderdelen 1 stoel kunnen aansluiten, want de OEM bedieningsknoppen kunnen alleen per set ingebouwd worden. Als ik even snel in ECAT kijk lijkt het me dat het niet mogelijk is om voor €225 de originele set in te bouwen, dus ik vermoed dat het een after-market set is. Dan zou ik nog eens twee keer achter me oren krabbelen om daar €225 voor uit te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Een losse mat kopen die je op de stoel legt werkt via de sig.aansteker, kost slechts een tiende van de OEM prijs en werkt ook...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Iets laten werken via de sigarenaansteker is bij voorbaad al kansloos in mijn optiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Iets laten werken via de sigarenaansteker is bij voorbaad al kansloos in mijn optiek Tenzij je het natuurlijk netjes wegwerkt met een mooi schakelaartje Link to comment Share on other sites More sharing options...
NepGangster Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Iets laten werken via de sigarenaansteker is bij voorbaad al kansloos in mijn optiek Eens! Kortom, even goed na vragen wat je krijgt voor dat bedrag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunsing Posted December 6, 2014 Author Report Share Posted December 6, 2014 ga ik doen.bedankt voor de info allemaal en ik laat wel weten hoe het afloopt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Iets laten werken via de sigarenaansteker is bij voorbaad al kansloos in mijn optiek Helemaal mee eens. Eenige wat daarbij hoort is navigatie telefoon laders enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc37 Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Iets laten werken via de sigarenaansteker is bij voorbaad al kansloos in mijn optiek Je auto pimpen met alleen oem onderdelen ook in mijn optiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stevezes0 Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Je auto pimpen met alleen oem onderdelen ook in mijn optiek mijn inziens, wie weet waar ik kan twee fiesta 2014 rubberen matten voor bestellen, of iig een bestelnummer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Soieso de dealer, nr zal ik even opzoeken Als het goed is: 1706788 en 1706789 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NepGangster Posted December 10, 2014 Report Share Posted December 10, 2014 mijn inziens, wie weet waar ik kan twee fiesta 2014 rubberen matten voor bestellen, of iig een bestelnummer? http://www.ford-accessoires.nl/nl/nl/7/19/567# Je auto pimpen met alleen oem onderdelen ook in mijn optiek Shots fired! *grabs popcorn* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaal Posted January 14, 2019 Report Share Posted January 14, 2019 Hoe is dit uiteindelijk afgelopen? Ik zie veel leuke mk7,5 staan, maar soms zonder stoelverwarming en ben benieuwd of het in te bouwen is. De set lijkt in ieder geval te bestellen via https://www.ford-accessoires.nl/comfort/overig-comfort/stoelverwarmingsset/2021594?model=fiesta&year=2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunsing Posted January 14, 2019 Author Report Share Posted January 14, 2019 heb het er uiteindelijk nooit in laten zetten omdat het aftermarket bleek te zijn,en afgelopen jaar mn Fiesta ingerolen voor een Focus waar het al in zat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie2110 Posted January 17, 2019 Report Share Posted January 17, 2019 This allemaal aftermarket. Zelf de PDC als je da laat inbouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts