Jump to content
Fiestaclub.nl
VitroFiesta

Fiestaclub Wokmeeting + Bowlen

Recommended Posts

Jaja, op veler verzoek gaan we ook dit jaar weer gezellig wokken! We hebben dit al meerdere keren gedaan, en het zal er grotendeels weer uitzien zoals altijd. Na het lasergamen vorig jaar, gaan we dit jaar weer bowlen.

De meeting zal worden gehouden op zaterdag 15 november.

Voor wie er niet eerder mee is geweest, dit gaan we doen:

We gaan om 19:30 uur wokken bij restaurant Yakimono in Houten, nabij Utrecht. Wokken lijkt me duidelijk voor iedereen. Het arrangement is van 19:30 t/m 22:00 uur, en die tijd kun je eten wat je wilt. Voorafgaand aan het wokken gaan we bowlen, en ook dit behoeft denk ik geen uitleg. De bowlingbaan is op dezelfde locatie als het wokrestaurant.

Globaal schema:

17:00: Aanwezig op de parking + tijd om buiten auto's te bekijken e.d.

18:00: Bowlen t/m 19:00 uur

19:30: Wokken, t/m 22:00 uur

22:00: Er is na het wokken op dezelfde locatie nog een gelegenheid om te zitten en wat te drinken, of de te darten, poolen of snooker. Of we hier nog heen gaan hangt af van of iedereen nog zin heeft of niet, je kunt na het wokken ook gewoon naar huis gaan.

Heb je geen tijd, of geen zin om mee te doen aan het bowlen, dan kun je ook alleen komen wokken. Geef dit wel vooraf aan!

Uiteraard zijn aan deze meeting kosten verbonden. Het bowlen betalen we per baan, maximaal 6 personen per baan. Dit zal neerkomen op ongeveer €6,- p.p. excl. drankjes. Voor het wokken betaal je €23,50 p.p. excl. drank.

(In het verleden is gebleken dat iedereen ongeveer evenveel drinkt (bier/wijn/fris), dus het totaalbedrag delen we uiteindelijk gewoon door het aantal personen). Voor de gehele avond zal je dus ongeveer rond de €40,- p.p. uitkomen. Neem aub contant geld mee, dat is makkelijker dan wanneer iedereen afzonderlijk moet pinnen.

Opgeven aub voor 2 november, aangezien ik moet reserveren. Geef het aantal personen door, en of je wilt bowlen en wokken, of alleen wokken.

Deelnemers:

Vitrofiesta - 1 persoon

Vidres - 1 persoon (misschien 2)

Gerjan - 2 personen (alleen wokken)

Jelle-10 - 2 personen

Chrissie469 - 2 personen

Remy - 1 persoon

Dennis - 3 personen

Roy - 2 personen

Dick - 1 persoon (alleen wokken)

Ferdi - 1 persoon

Robert - 1 persoon

17 personen eten

14 personen bowlen

Het loopt nog geen storm voor deze meeting! Veel alcoholische dranken zal er niet gedronken worden denk ik, tenzij iedereen een BOB mee neemt natuurlijk

Het loopt nog geen storm voor deze meeting! Veel alcoholische dranken zal er niet gedronken worden denk ik, tenzij iedereen een BOB mee neemt natuurlijk

Vaak laatste moment aanmeldingen.

Was altijd wel lekker druk, en gezellig

Het is voor mij voor het mooie te laat. Als het nou wat eerder op de dag was geweest had ik er bij geweest, zit er nu niet in denk ik.

Klopt, over het algemeen zitten de meesten aan de cola. Hooguit eens een passagier die wat alcohol drinkt, maar meestal valt dat erg mee.

Voordeel dat het netjes blijft en geen avond wordt dat uit de hand loopt door overmatig alcohol gebruik

Het is voor mij voor het mooie te laat. Als het nou wat eerder op de dag was geweest had ik er bij geweest, zit er nu niet in denk ik.

Is echt een aanrader deze meeting, lekker gezellig vooral vanwege de tijd

Gezelligheid heeft naar mijn idee niks met tijd te maken. Maar een ieder die gaat wens ik een gezellige avond.

Voordeel dat het netjes blijft en geen avond wordt dat uit de hand loopt door overmatig alcohol gebruik

Dat gaat in ieder geval zeker niet gebeuren! We gaan gewoon gezellig met zijn allen uit eten, altijd super leuk.

Hoeveel personen waren er voorgaande jaren bij?

Zo rond de 12 dacht ik

Hoeveel personen waren er voorgaande jaren bij?

Zo tussen de 10 en de 15. Vorig jaar 12, jaar daarvoor 14, jaren daarvoor weet ik niet precies meer, maar dat zal ook zoiets geweest zijn.

ik ben er ook weer bij! 1 persoon, bowlen en wokken.

De afgelopen 2 jaar ben ik erbij geweest, dit jaar ga ik het niet redden. Die dag wordt het 10-jarig bestaan van de dartvereniging waar ik op zit gevierd.

Jammer maar helaas dus, volgend jaar beter!

Binnenkort wil ik de reservering gaan doen, dus wie er mee wil graag dit weekend opgeven. Het is daar altijd best druk, dus ik wil de reservering voor zo'n grote groep optijd doen. Later opgeven kan nog wel, maar dan kan ik niet de garantie geven dat iedereen nog mee kan, dit hangt van het restaurant af.