DennisvG Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 Zondag was in Den Bosch een bijeenkomst van Tuners voor het goede doel, hier een kleine impressie van wat er aanwezig was. Allereerst was er ook een jury en tussen al dat geweld van mooie auto's heeft mijn STtje een plaatsje in de top 10 van Show and Shine gekregen: Er waren een paar clubleden: Er waren Fords: Verder waren er natuurlijk tuners: Er was nog veel meer maar zit al aan foto limiet, voor alle 425 foto's verwijs ik jullie naar Facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 Het doel was in ieder geval goed, dat is altijd goed om te horen! De Fiesta's zien er goed uit en jij gefeliciteerd met je prijs. Mijn mening over een aantal andere auto's die ik op de foto's zie laat ik even in het midden... Wel leuk dat je zoveel meetings afgaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennisvG Posted September 10, 2014 Author Report Share Posted September 10, 2014 Het doel was in ieder geval goed, dat is altijd goed om te horen! De Fiesta's zien er goed uit en jij gefeliciteerd met je prijs. Mijn mening over een aantal andere auto's die ik op de foto's zie laat ik even in het midden... Wel leuk dat je zoveel meetings afgaat! Het doel was bereikt, door deze meeting kunnen weer een behoorlijk aantal kinderen naar school. En het was ook een leuke dag verder, met genoeg moois Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts