Jump to content

Verlagingsveren voor Fiesta MK5

Recommended Posts

Goedenmiddag,

Ik heb in een bedrijf gevonden dat veren leverd (35 mmverlaging) voor 90 euro...,

kijk even op www.autosportcompany.nl Alleen moet ik nog een (goedkoop) adres vinden die de veren voor mij kan monteren.

Iemand handig?????

Thanx Miquel.

Hey guys, ben ik weer... en heb goed nieuws... de Weitec kit zit erop hoor - of eigenlijk meer eronder!! {cool}

Woensdag was ie binnen gekomen en gistermiddag dus maar meteen naar de garage geweest om 'em te laten monteren :)

Moet zeggen... ben errug te vreden hoor! Mijn Fiesta ziet er nu stukken beter uit (weg die gapende wielkasten) en de wegligging is echt enorm verbeterd!! Nu merk ik eigenlijk pas wat een slappe bak het voorheen was :lol: Niks meer hangend de bocht om, gewoon gas d'r op en hup... strak de bocht om. Echt superrrr 8)

En die knal groene veren zien er zelf natuurlijk ook nog eens extra gaaf uit. Nee, het was de investering - 550 eurootjes en een halve dag verlof - meer dan waard!

Nu maar weer snel mijn Fiesta Club profiel aanpassen - er kan weer een item van de "to do" lijst af :)

Eens kijken wat de volgende mod gaat worden, he he {cool}

Oh ja, zodra ik de fotootjes heb zal ik ze hier natuurlijk meteen posten :wink:

• 1 month later...
 Share

• Create New...