Martijn Kösters Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 hey allemaal, het roestspook is hier ook gesignaleerd en helaas niet alleen tot wat blikschade beperkt gebleven. daar wil je natuurlijk niet de komende winter mee in dus voor ergens dit najaar ben ik op zoek naar iemand die wat voor mij kan lassen, betreft twee stukken aan de dorpel en het spatbord linksachter. het liefst ergens in zuid-oost nederland (onder Breda-Den Bosch-Nijmegen). Kun jij me helpen, laat wat weten Groet, Martijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 http://www.rdonkersautoschade.nl/ Zit in moergestel. Ik weet niet precies hoe zen laskwaliteiten zijn, maar ik heb voor mijn werk daar regelmatig dingen moeten afgeven en inleveren en hij wist van de grootste prut altijd heel mooi spul te maken. Als je er bij zegt dat het niet uitmaakt als het wat langer duurt, zolang het maar écht goed is, dan wordt het weer net als wanneer ie uit de fabriek komt. Zelf alleen nooit dingen naartoe hoeven brengen die gelast moeten worden, maar ik weet wel dat hij het kan. Deze zou ik dan ook zeker overwegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martijn Kösters Posted September 8, 2014 Author Report Share Posted September 8, 2014 Thanks Clank, Weet jij of hij een beetje redelijk geprijst is? Autoschadebedrijf ligt natuurlijk voor de hand, en er zijn hier zeker ook wel zaken te vinden die ook kunnen lassen, maar de reden dat ik hier op het forum vraag is dat het verschil qua prijs al snel groot wordt in vergelijking met iemand die thuis wat last. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts