Jump to content
Fiestaclub.nl
NepGangster

Mk7.5 Nepgangster

Recommended Posts

11 minutes ago, Michelvh said:

Ziet er goed uit de antenne, waar heb je deze besteld als ik vragen mag. Zou ook wel tof staan op mijn Red.

Zonde van de winterbanden, ik heb de mijne nog in de schuur liggen en ga ze wisselen als het echt slecht weer begint te worden. Is weer het voordeel van ze op lm velgen hebben staan(of stalen velg zoals velen)

Normaal multispaaks.

Ik moet zeggen dat het wassen van de auto nu ook zeker een uurtje korter duurt, omdat de velgen simpelweg niet hoeven :D

Overigens besteld via AliExpress: Klik hier

Het probleem van de velgen wassen ken ik helaas...maar helaas gaat het bij even lang duren bij me winterset omdat ik daar ook multispaaks heb haha

Misschien toch maar even kijken bij ali maar heb het normaal gesproken niet op bestellen uit China haha

Ziet er mooi uit die antenne! Veel beter als die lange pook die er standaard op zit.

Hoe ging het bevestigen? En hoe is je ontvangst nu, merk je verschil?

Ik hoop dat mijne ook snel binnen is!

1 hour ago, Robinmull112 said:

Ziet er mooi uit die antenne! Veel beter als die lange pook die er standaard op zit.

Hoe ging het bevestigen? En hoe is je ontvangst nu, merk je verschil?

Je krijgt een schroefje, wat aan beide kanten schroef is. (lekker duidelijk ik weet t, even kijken op de foto bij mijn verkoper hierboven).

Je schroeft dus de ene kant in de antenne, en de andere kant in t dopje op je dak.
Eerlijk gezegd niet zo veel radio geluisterd sinds dien, maar ga er vanuit dat hij niet anders is dan zonder antenne en dat is opzich prima.
DAB verlies af en toe bij grote vrachtwagens en bepaalde plekken.

Overall denk ik 99% van de tijd gewoon DAB bereik. FM luister ik niet :(
Navi doet t perfect.

Ik snap wat je bedoeld :P
Mijn Fiesta heeft helaas geen DAB tuner dus ik zal alleen gebruik maken van de FM tuner.
Ik ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, liever gisteren als vandaag.

Ik heb die korte weer verwijderd ontvangst verschil vond ik te groot ik luiste altijd naar Qmusic en dat veranderde in Geen Music .

Ik ben altijd nog wel benieuwd of iemand nu mijn oude Fiesta rijdt.

Ik heb hem achter gelaten voor een Alfa Romeo Giulietta 1.4 170pk automaat uit 2015:

gV9AxI-ifZIeFFf38EySp6PEYO7AKaQK05ZqgnN2

Daarmee heb ik mijn Ford Fiesta Titanium ingeleverd, bij deze Opel dealer in Almkerk en ik ben benieuwd of diegene lid is van dit forum;

Ford Fiesta Titanium 1.0 ecoboost automaat uit aug 2014
opties;
Deep impact blue
Sony upgrade
16" velgen
vrijwel full option eigenlijk, behalve elec. ramen achter en geen reserve wiel.

Ik ken het kenteken nog, maar weet niet of de nieuwe eigenaar het waardeert dat ik die hier neer zet dus probeer t zo maar eens;

Wie o Wie?

gdl3o3TVwW00Em_c0VOc6AgEOkS6SaryT-M5FAS2