Jump to content

Newbie

Evil Bert - MK7
 Share

Recommended Posts

Hallo forum leden,

Ben sinds een tijdje in het bezit van een Fiesta mk7 1.6 Titanium.

(vriendin wilde een kleinere auto en wilde hem eerst zelf)

Echt leuk speelgoed, heheh ben ook altijd aan het kijken naar updates/aanpassingen voor deze auto.

Was wel even wennen en kreeg in het begin een beetje last van "jeugdsentiment".

Vroeger bij vrienden in diverse (speciale) uitvoeringen van een 205 gereden (MI16 en met een AX-Cupmotor).

Zelf meer de "grote" auto gereden. (heeeelll vroeger nog een Ford Scorpio 2.9 gehad)

Maar deze bevalt heel goed. Erg tevreden.

Vandaag lekker rustig op het werk :wink: en een beetje zitten surfen

..... en gelijk maar aangemeld.

Zo geen foto's e.d bij de hand, maar die komen nog wel een keer.

Groeten S.

• 5 years later...

Hoi Leden,

Jammer genoeg gaat de Fiesta de deur uit en ben ik niet echt blij met de MK8. ( de achterkant)
Met veel plezier bij diverse bijeenkomsten geweest en veel vrienden gemaakt in die 5 jaar dat ik hier rondhing ;-)
… misschien zie ik jullie nog wel in de toekomst, blijf hier toch nog wel een tijdje rondhangen.

Zeker veel plezier met de Fiesta gehad en veel updates aangebracht.
Hoop dat de volgende berijder zich hier ook meldt.

Zomer2.jpg.83cfc73a24bcc6ceb21903e48b0f7e93.jpgWinter2.jpg.038c46b19a70f0b8cb230e13d1530fa5.jpg

Groeten Evil Bert - MK7

Welkom Evil Bert, a.u.b. how je een beetje in ja, 😒! Evil is geen kwaad woord over de achterkant van de mk8 🙄! Doe jij een oto weg voor de kwade achterkant 😏?? Dat doe je/zeg je toch ook niet tegen je geli*fde 😳? Groetjes Pieterke, voor Evil-Bert S. het ga je goed. 

Welkom Bert 😒.

Nee dat vind ik ook geen stijl 🤔. Soms zit het in ook in de ape🐒 staart. En ga het alstjijbeliefd niet over op z'n Frans 🙄. Wees een vent die de weg kent, oordeel niet alleen op de kont, dat ruikt al gauw naar eenkennige waarheidstrouw.

Bert, het beste, plus een zalig Sinterklaas en kerstfeest 😊

Hij is echt weg :oops: ...

Allemaal bedankt, voor de gezelligheid ….. maar ik blijf hier nog wel ff plakken.
Speciaal ook @VitroFiesta @Gerjan  @Jur  voor alles regelen (website, meetings e.d.)
Jammer dat ik dit jaar dus niet naar F.I.T.P ben geweest. Leek me toch echt mooi om een keer naar Engeland te gaan.
EFE en Schippersstop liggen om de hoek, dus kom daar nog wel een keer kijken.

Mijn nieuwe …..

Achter1.jpg.64cb6a5b824ee1f37ee02b0c9dd69673.jpg

Verder zullen er nog veel spullen in de verkoop gaan, zie straks bij verkoop.
Heb o.a. mijn ST-set nog ( zie foto hierboven) met winterbanden.
Dus een hele mooie winterset !!

Groeten Evil Bert - MK7

10 hours ago, Evil Bert - MK7 said:

… Hoe kan dat nou " Pieterke " ???¿?

Vroeger was toch alles beter … :applaus::duim:

Ja Piet, dat heb ook van jou altijd begrepen 🤔😳🤣 dus niet (toevallig) !!! 

22 hours ago, Evil Bert - MK7 said:

… Hoe kan dat nou " Pieterke " ???¿?

Vroeger was toch alles beter … :applaus::duim:

Bert, 🤔 times are changing and give new hope from 👴 for grandchildren, for now coming next time, like a Fiesta 🕵 to max. 💯km an hour, and E-car's (with enough (*accu capacity*)) made, by the way Brussel and mark rutte 🤓! Mark the righthand from this country 🙊🙈😲! But everybady know's it, (517milj. citizen) and don't like it (to know)? 😌 

Totaal onleesbaar dat slechte Engels van jouw !! Kun je niet in begrijpelijk en niet degenenrerend Nederlands schrijven, zodat ieder het evil hier begripvol kan volgen! Der gaat niemand massaal electrisch rijden, met die stickstof/CO2 en fijnstof onzin, (luister meer naar Thierry en Geert)! Zelfs niet als Ford gelijk met VW enz. vanaf 2032 alleen nog maar electrische auto's gaan produceren, gebeurd toch niet. Omdat Rutte/Brusselse EU na de volgende verkiezingen weer goed luisterend naar de bedrijven lobby, omswitsch(t). 😄

VW heeft van die 4miljard geen centje EU sjoemelpijn gehad, Ford ook niet van de opgelegde boetes, dat hebben we/wij allang betaald. Dus sjoemelen is gewoon winstgevend voor de bv. autobranche of waar dan ook, klopt toch Bert of deze keer niet?

Het Evil zit nu eenmaal in het menselijke bloed, stroomt waar het niet gaan kan, met de kuddedieren massa volgelingen meestal tegen de stroom ingaand. Piet, dat is maar goed ook voor het nageslacht, met de slogan "wie dan leeft, die dan zorgt" 😃. En is maar goed ook, dan hoef ikk&ik tenminste niets onnodig switchend wat in te leveren 😊🦉🐒.   😆 

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 years later...